BMW obnovio svoj najprodavaniji SUV model

Foto: BMW

OVAJ BMW-ov crosover je jedan od najpopularnijih modela u segmentu, čak i u Hrvatskoj.

Naravno, govorimo o X1 koji sada redizajnom prati najnovije trendove marke. Sprijeda to znači redizajn odbojnika i još veće bubrege uz novi izgled maglenki i grafike svjetala. Ista priča i straga, s novim svjetlima i odbojnikom, ali i većim poprečnim presjekom završetka ispuha. Po uzoru na neke druge premium modele i ovaj ima retrovizor na vozačevoj strani s projekcijom svjetlosnog potpis ana podlogu. Konačno, tu su i četiri nova dizajna naplataka. Tevidirana paleta boja.

Unutra pak nova ručica mjenjača i opcijski ekrani dijagonale 8,8 ili 10,25 inča. U BMW-u kažu kako je i kvaliteta materijala podignuta, kao i da su prošivi u kontrastnoj boji.

Europski debi označit će poznat apaletamotora uz jednu bitnu novost – plug-in hibrid. Ime mu je X1 xDrive25e, a kod njega prednju osovinu pokreće TwinPower turbo-benzinac od 125 KS i 220 Nm, dok stražnje kotače vrti elektromotor od 95 KS i 165 Nm. Potonjeg pokreće baterija od 9,7 kWh koja nudi električni doseg od 50 km.

 

Ostatak ponude čini sDrive16d s 1.5 trocilindrašem od 116 KS i 270 Nm, a slijedi ga X1 xDrive25d sa 2.0 dizelašem od 231 KS i 450 Nm putem kojeg X1 stiže do 100 km/h za 6,6 sekundi i troši oko 5 l/100 km. Benzinac je pravi sportaš, xDrive25i sa 231 KS i 350 Nm. Ukupno se radi o 16 kombinacija motora i mjenjača.

Pročitajte više