Čeh jurio autocestom preko 400 km/h, stigla osuda njemačke vlade

Screenshot: YouTube

ČEŠKI tajkun je u drugom pokušaju obaranja brzinskog rekorda na javnoj prometnici natjerao Bugatti sve do 417 km/h.

Nakon što je Radim Passer prije nekoliko godina u Veyronu krenuo u obaranje ovog najblaže rečeno pomalo nerazumnog rekorda, istu je stvar ponovio i prošle godine. Potkraj godine je objavljen i video u kojem češki milijunaš u Chironu vozi njemačkom autocestom čak 417 km/h, tek 3 km/h manje od Chironovog limita. 

>> VIDEO Vozio je autocestom preko 400 km/h, a sad je to ponovio

Iako je i tada konstatirao kako time nije prekršio niti jedan zakon, prije svega jer se radi o dionici bez limita brzine, brojne su kritike upućene na račun opasnosti u koju ovakvom vožnjom dovodi sebe i sve ostale sudionike u prometu. A njih je usprkos činjenici da je na vožnju krenuo u zoru, kad je promet najrjeđi, definitivno bilo. 

Sad su se na ovaj događaj oglasili priopćenjem iz njemačkog ministarstva prometa, a koje je prenio Associated Press. "Protivimo se svakom ponašanju u prometu koje dovodi ili može dovesti ostale sudionike u opasnost. Svi sudionici u prometu se moraju pridržavati prometnih propisa", stoji u priopćenju koje naglašava da činjenica što nema ograničenja brzine ne znači da se može voziti bilo kojom brzinom. 

U opisu videa koji je Passer objavio navodi se kako mu je sigurnost bila u fokusu. Upravo zato su on i njegov tim izabrali ravnu dionicu s tri trake u duljini od 10 km na kojoj je preglednost odlična. Također, prije vožnje Bugatti je bio na preventivnom servisu. 

Njemačko ministarstvo ipak naglašava kako zakon zabranjuje bilo kakvu opasnu vožnju, čak i na Autobahnu: "Svaki sudionik u prometu se mora ponašati tako da nikoga ne dovodi u opasnost, ne ometa ga i ne dovodi u veću neugodnost nego što to trenutni uvjeti dopuštaju."  Također, zakon kaže da vozač "vozi brzinom do koje je vozilo u potpunosti pod kontrolom".

Podsjetimo, u Njemačkoj je trenutno aktivna rasprava oko uvođenja brzinskog ograničenja na preostale dijelove autoceste, kako zbog sigurnosti tako i kad je u pitanju zagađenje. 

Pročitajte više