Citroen Jumpy u Hrvatskoj

NAJPRODAVANIJA marka na hrvatskom tržištu u segmentu lakih gospodrskih vozila s početkom veljače proširila je ponudu novim Jumpy-em, koji će se nuditi u dostavnoj i putničkoj izvedbi, i to po cijeni od 143.986 kn na više.

Novi Jumpy, koji se lansira u Hrvatskoj od 2. veljače ove godine, u ponudi je smješten između Berlinga i najnovijeg Jumpera, pa samim time predstavlja jaki Citroenov adut u nastojanjima da se zadrži vodeća pozicija u ponudi "dostavnjaka".

Jumpy Furgon u ponudi je s dvije razine opremljenosti Tradi i Urban, tri dizelska (1.6 HDi/90 KS,  2.0 HDi/120 KS i 2.0 HDi/140 KS) i jednim benzinskim (2.0i/ 43 KS) motorom.

Cijene se kreću od 143.986 kn koliko stoji bazna izvedba s najslabijim dizelskim motorom, pa sve do 179.244 kn koliko je potrebno izdvojiti za Furgon 1.200 L2H1 Urban 2.0 HDi FAP.

Jumpy Kombi namijenjen je prijevozu putnika, a u ponudi je s četiri razine opreme. U ponudi su isključivo dizelski motori, istovjetni onima ponuđenim na dostavnoj Furgon inačici.

U ovom slučaju početna cijena je 171.436 kn, dok Combi Business L2 2.0 HDi FAP ima cijenu od 225.870 kn.

Novi Jumpy sadrži brojne tehnološke inovacije, te cijelu paletu dodataka usmjerenih na komfor, udobnost u vožnji i sigurnost. Također, kupci imaju na raspolaganju veći broj kombinacija u  pogledu tovarnog volumena, nosivosti i duljine.

Jumpy nove generacije u odnsou na prethodnu ima veću nosivost (1.000 do 1.200 kg), a u ponudi su i dvije duljine uz dva međuosovinska razmaka i dvije visine. Korisni obujam time je značajno povećan i sada se kreće između 5 i 7 prostornih metara.

Bogatija oprema modela podrazumijeva i neke novosti u segmentu kao što su stražnji pneumatski ovjes, automatski brisači vjetrobranskog stakla i automatsko paljenje svjetala. U serijsku opremu spadaju i ABS i sustav pomoći pri naglom kočenju (AFU).

Više informacija možete naći na službenim stranicama zastupnika.

Pročitajte više