Citroen oživio Mehari

 Foto: Citroen

CITROEN je ponudio moderni interpretaciju legendarnog Meharija, sada u obliku razigranog kabrioleta sa električnim pogonom. 
 
Iako načelno istog imena kao legenda iz 1968. godine, novi model nema puno toga zajedničkog s duhovnim prethodnikom. E-Mehari je definitivno originalan model koji svojim konceptom, razigranim izgledom i kombinacijama živih boja unosi avanturistički duh u francuski brand. 
 
 
E-Mehari nastavlja dizajnerski trend započet sa Cactusom i Picassom, a koji donosi markantan prednji kraj sa svjetlima u dvije razine. Avanturistički duh otkriva blago podignuta karoserija, te obloge izrađene od crne plastike.
 
Odlična nadopuna su izražajne boje, pa je tako vanjštinu moguće birati u četiri osnovne boje (plava, narančasta, bež i žuta), čemu valja pridodati i dvije boje platnenog krova (crna i crveno-narančasta). Priča se nastavlja kroz karizmatični interijer dostupan sa dominantnom bež ili pak opet narančast-crvenom bojom. 
 
 
Recimo i kako su sjedala presvučena impregniranom tkaninom što ih čini vodonepropusnima. Inače, sam automobil je izrađen od plastičnog materijala koji ne korodira, ne zahtijeva održavanje boje te je otporan na male udarce jer je vrlo elastičan. Najjednostavnije rečeno, ovaj automobil se cijeli može oprati mlazom vode, izvana i iznutra.
 
Model u duljinu mjeri 3,81 m, širok je 1,97m i visok 1,65 m. Kapacitet prtljažnika je 200 l, proširiv preklapanjem stražnjih sjedala na 800 l. 
 
 
E-Mehari ima potpuno električan pogon. Opremljen 35 kWh LMP (litijeve metalne polimerne) suhim baterijama otpornim na promjene temperature E-Mehari ima doseg od 200 km u gradskim uvjetima, odnosno skromnih 100 km na otvorenoj cesti.
 
Za potpuno punjenje na kućnu utičnicu potrebno je 13 sati, dok priključenjem na brzi punjač s jakosti struje od 16A punjenje se skraćuje na 8 sati. Opremljen elektromotorom maksimalne snage 50 kW postiže do 110 km/h brzine. 
 
 
I sada ono najzanimljivije. E-Mehari nije koncept, već model čija je proizvodnja već započela u tvornici u Rennesu, a početak prodaje je zakazan za proljeće iduće godine. 

Pročitajte više