Europa poludjela za Alteom

SEAT je s novim dizajnerskim izričajem pogodio u žicu ukusa kupaca širom Europ. Dva mjeseca prije zadanog roka Altea je ostvarila godišnji plan prodaje. Europskim ulicama kreće se trenuto više od 31.200 Altea.

Seat je zaokrenuvši prema sportskom imidžu ostvario dvostruki uspjeh. Modeli prošarani sportskim duhom prodaju se sve bolje, a sukladno tome najveću popularnost ostvaruju najsnažnije, a time i najskuplje izvedbe. Time su Seatovi modeli dobili na cijeni, a proizvođač dobrom zaradom zadovoljno trlja ruke. Prva istraživanja govore da su dva od tri kupca prešla s drugog branda automobila na Seat Altea-u, dok su dosadašnji vlasnici nekog Seata, prije Altea-e vozili model niže klase kao što je Ibiza.

Uzlazni trend Seat postiže i na najvećem europskom tržištu. Njemačko tržište je u samo pet mjeseci progutalo više od 6.500 primjeraka, što je s obzirom na sklonost njemačkih kupaca domaćim markama izvanredan rezultat. Čak štoviše, sa 2080 prodanih primjeraka u listopadu, Njemačka je najjače Altea-ino tržište. U vrijeme kad njemačko tržište bilježi recesiju na automobilskom tržištu (-1.8 %), Seat je povećao plasman svojih vozila za 2.8 %.

Altea je definitivno potvrdila početak novog poglavlja u razvoju Seata. Smjelo dizajniran monovolumen ne plijeni pažnju samo izgledom, već i brojnim kvalitetatama skrivenim ispod lima. Posljednji testovi sigurnosti (EuroNCAP) modelu će zasigurno dati krila, jer tko ne želi voziti najsigurniji model u klasi. Ukoliko Seat nastavi ovim smjerom, a to s obzirom na karakteristike novog Toleda nije upitno, španjolski proizvođač bi mogao postati jedan od važnijih igrača na europskom planu.

Miljenko Nikolić

Pročitajte više