Europljani vole automobile bez oznaka

TAKO barem tvrdi New York Times koji u svom članku kaže kako europski kupci premium vozila sve više traže isporuku automobila bez oznaka modela i pogotovo motora.

Naime, američki list navodi kako su upravo Europljani posebno skloni od proizvođača zahtijevati tvorničko uklanjanje oznaka motora te kako većina proizvođača i nudi takvu opciju. Također Times tvrdi kako takvim kupcima uglavnom uopće nije važno o kakvom se modelu točno radi, odnosno kako nije riječ samo o kupcima koji žele sakriti činjenicu da im se pod poklopcem motora kriju stotine konja, već da se na isti potez sve više odlučuju i kupci relativno slabijih modela.

Kao primjer NY Times navodi Njemačku u kojoj Audi čak četvrtinu svojih modela isporučuje kupcima bez takvih oznaka. S druge strane Amerikanci su poprilično skloni oznakama, dok kupci s Bliskog Istoka često odu i korak dalje pozlaćujući iste.   

Pročitajte više