VISOKO pozicionirani izvori unutar Ferrarija su potvrdili kako proizvođač iz Maranella za svoje buduće modele sprema električni, odnosno hibridni pogon na sva četiri kotača.
Među različitim razmatranim varijacijama u Ferrariju su se navodno odlučili hibridni sustav ugrađivati u GT modele sa sprijeda smještenim motorom, gdje će konvencionalni pogonski stroj pokretati stražnje, a elektromotor prednje kotače. Cilj tih motora tzv. inwheel tehnologije će prvenstveno biti poboljšati vozne karakteristike, a ne značajno utjecati na ekonomičnost. Drugim riječima, naglasak će biti na ubrzanju, vožnju kroz zavoje i sl.
Ipak, usprkos ovom priznanju kako su ranija nagađanja mnogih izvora bila točna, isti insajderi tvrde kako se ovakav pogonski sklop u produkcijskim Ferrarijima neće pojaviti sve do 2014. Jedan od prvih propetih konjića u čijoj bi se ponudi ovaj pogon mogao naći će biti nasljednik modela 612, o kojem smo vas nedavno izvijestili.
Sadašnji plan predviđa predstavljanje hibridnog nasljednika 612-ice u Ženevi 2014, dok bi standardni model trebao stići dvije godine ranije.