Formula 1 tvornica je novca. Objavljena je prošlogodišnja zarada

Foto: Ferrari

PROŠLOGODIŠNJA je sezona Formule 1 bila je drugačija mješavina utrka nego što je to uobičajeno, prije svega s prvim uličnim događajem F1 u Las Vegasu i VN Katara dodanoj u kalendar. Pri tome je Francuska nestala iz kalendara, a utrka u Imoli naknadno je otkazana.

Dobit je porasla za 64 posto

Sveukupni godišnji prihod porastao je za 25% s 2.573 milijarde USD na 3.222 milijarde USD, dok je operativna dobit porasla za 64% s 239 milijuna USD na 392 milijuna USD. Obzirom da je tečaj američkog dolara i eura gotovo 1:1, slobodno sve brojke samo prebacite u našu valutu.

Ukupna je uplata podijeljena između 10 momčadi porasla su s 1.157 milijardi USD na 1.215 milijardi USD, što predstavlja povećanje od 5%.

Vlasnici natjecanja, američka Liberty Media, jasno je stavila do znanja koliki je pozitivan utjecaj imao Las Vegas, posebno u posljednjem kvartalu godine, što ukazuje na to da je događaj bio uspješan za organizaciju.

Što se tiče porasta prihoda, tvrtka je primijetila: “Prihodi od promocije utrka porasli su prvenstveno zbog prihoda od ulaznica s inauguracijske VN Las Vegasa i drugih ugovornih povećanja naknada.

Las Vegas je bio financijski uspjeh

"Prihodi od sponzorstva porasli su zbog priznavanja prihoda od VN Las Vegasa, prihoda od novih sponzora i rasta prihoda od postojećih sponzora."

Međutim, nisu sve dobre vijesti, jer neki su troškovi i rasli: “Prodajni, opći i administrativni troškovi porasli su tijekom cijele godine zbog viših troškova osoblja, IT-a i marketinga, kao i troškova povezanih s planiranjem i vođenjem VN Las Vegasa, djelomično kompenziranih nižim pravnim i profesionalnim naknadama i povlaštenošću strane valute.” - izjavili su u Libery Media.

Izvršni direktor F1 Stefano Domenicali jasno je dao do znanja da je prošla godina bila uspješna za organizaciju, i to ne samo u čistom financijskom smislu.

“2023. je obilježila još jednu nevjerojatnu sezonu za F1,” rekao je Talijan. “Imali smo snažan angažman na svim platformama, s rekordnom posjećenošću utrka. A naše natjecanje već četvrtu godinu zaredom drži svoju poziciju najbrže rastuće lige na društvenim medijima.

F1 je zabilježio kontinuirani rast obožavatelja, posebno na američkom tržištu, ojačan uspješnom VN Las Vegasa, te među mlađom i više ženskom publikom.”

Pročitajte više