FOTO Da ti pamet stane: BMW uvodi specijalnu seriju, a M4 CS je tek početak

 Foto: BMW

ŠANGAJSKOM premijerom modela M4 CS BMW je inaugurirao novu oznaku za top izvedbe modele pozicionirane iznad ionako fantastičnih M modela. 
 
U konkretnom slučaju radi se o seriji 4 u čijoj ponudi je nakon diskontinuiteta GTS-a M4 bio najviše što se nudi. Sada tron preuzima CS izdanje coupea s  nešto više snage, ali i radikalnijom izvedbom podvozja. 3.0 redni biturbo motor sada daje 10 KS i 50 Nm više u odnosu na M4 s Competition paketom, odnosno 460 KS i 600 Nm. 
 
Prevedeno, na 100 km/h je za svega 3,9 sekundi, a ne posustaje sve do 280 km/h. Sve između prepušteno je na volju i znanje vozača kojem je na raspolaganju najbolje što Bavarci trenutno nude, ali i sedam-stupanjski DCT mjenjač. Da, opcija ručnog mjenjača nije dostupna, a BMW smatra kako to zbog brzine automatskog šaltanja nije potrebno. Hm, vozački puristi se s time ne bi složili. 
 
 
CS izdanje dobiva i karbonske detalje, a ukupna ušteda u masi je primjetnih 32 kg. Kao posljedice dijete nestale su i naslage u kabini. Nova je tkanina tapecirunga, a klimatizacija je jednozonska. 
 
Međutim ono bitno je kako unaprijeđeno podvozje donosi novi set opruga i amortizera performansama na korak od GTS izvedbe. Točka na i su 19-colni kotači sprijeda i broj veći straga. Pridodamo li svemu novi difuzor jasno je kako je CS izdanje na stazi vraški brzo. Pakleni krug Nürburgringa apsolvira u 7 minuta i 38 sekundi, što je doduše 10 sekundi sporije od GTS-a, ali i čak 14 sekundi bolje od "običnog“ M4. 
 
Poznata je i cijena. BMW će na njemačkom tržištu za M4 CS tražiti 116.900 eura, odnosno 40.200 eura više od M4. Puno ili malo, procijenite sami. 
 
 

Pročitajte više