FOTO Kralj se vratio: Ovo je novi Range Rover

Foto: Land Rover

SVAKA čast svima, ali kad su u pitanju luksuzni terenci, gazda je bio i ostao jedan jedini, Range Rover.

Najčešće prevelik i preluksuzan, ovaj je automobil u najboljem smislu pokazivao što znači engleska kruna u automobilskom svijetu. Uostalom, Range Rover je prvi svoje vrste, a i u petom izdanju uspijeva zadržati ponos prethodnika te voziti svojim putem. Sudeći po onome što nudi, mnogi će mu se pridružiti, bilo na mjestu vozača ili putnika na stražnjoj klupi. 

Novi model zadržava kutijasti dizajn svih prethodnika, a pritom ispod lima donosi čak 125 različitih inovacija. Visoka tehnologija je tu doma, baš kao i kraljevski komfor. Duljina modela je narasla za 52 mm, odnosno na 5052 mm na kratkoj i 5252 mm na LWB izvedbi, a zanimljivo je kako je razmak između osovina porastao još više, čak 75 mm. 

Postavljen na novu MLA Flex osnovu, od 2024. godine će nuditi i električni pogon. Do tada u ponudi ostaje čak sedam opcija. Tako uz klasični 4.4 V8  twinturbo benzinac u ponudu ulaze dizelaši u mild hibrid izdanju (D250, D300 i D350), kao i jednako koncipirani benzinci (P360 i P400). Točka na i su (zasad) plug-in hibridi P440e i P510e s do 100 km električnog dosega. Recimo kako u kombinaciji najjačeg benzinca ovaj tenk na kotačima uhvati 100 km/h za samo 4.6 sekundi.

Ono što budući vlasnik može očekivati je apsolutni vrhunac komfora kakav rijetko koja marka može ponuditi. Primjerice, elektronika upravlja ovjesom u skladu s informacijama koje daje navigacija te optimalno podešava sve parametre podvozja. Iako ogroman, Range će biti itekako upravljiv, a dobro će doći i standardna zakretna stražnja osovina. Nadalje, sva vrata se električno otvaraju, a kabina ima sustav ventilacije koji štiti od alergena, bakterija, pa i virusa SARS-CoV-2. U ponudi su dvije izvedbe, kratka i duga, a izbor ide od četiri do maksimalno sedam sjedala. 

 

Pročitajte više