FOTO Ovo je najkontroverzniji BMW u ovom mileniju, ide protiv Audija A5

Foto: BMW

NAKON višemjesečnih najava BMW je konačno razotkrio seriju 4 koju mnogi i dalje doživljavaju kao coupe izvedbu serije 3. 

I u tome imaju pravo, ali uz ipak razvidnu estetsku distinkciju eksterijera i još očitiju razliku u podešavanju mehanike, a sve kako bi se u konačnici izmijenio karakter automobila. Međutim, sve što novi BMW donosi će izgleda ostati u sjeni tih ogromnih bubrega – nove dizajnerske smjernice BMW-a. 

Takvim zahvatom BMW evocira uspomene na svoju prošlost, ali ju i uklapa u sportsku eleganciju kojom ovaj model jednostavno mora zračiti. Oštrih linija gotovo da i nema, osim možda u LED potpisu svjetala, obliku prednjih usisnika i dakako završnim rozetama ispuha.  

Serija 4 coupe je i narasla, i to 128 mm u duljinu (4.768 mm) i 27 mm u širinu (1.852 mm). Veći je i međuosovinski razmak te sad iznosi izdašnih 2.851 mm. Veći je i trag kotača, i to primjetno (straga 23 mm), a težište je niže za 21 mm. Veće dimenzije znače i više prostora u kabini, koja je ipak u potpunosti podređena vozaču. 

Iako je osnova preslika one serije 3, preinake na ovjesu znače preciznije vođenje automobila i nešto tvrđe podešenje podvozja. 

Top model do dolaska M4 je M440i xDrive s poznatim twinturbo benzincem i 374 KS, i to u formi blagog hibrida s dodatnih 11 KS na raspolaganju. Oni skromnijih apetita moći će birati između četiricilindraša, 420i sa 184 KS i 430i s 258 KS, te 420d sa 190 KS u dizelskoj ponudi. Naknadno (od 3./2021.) dolaze snažniji dizelaši, 430d s 258 KS i 440d s 340 KS. 

U ponudu stiže i M sport opcija koja će automobil vizualno približiti nadolazećem M4. Naravno, mogućnosti personalizacije su brojne, baš kao i dostupne opcije opreme za ugodu. 

Prodaja započinje u listopadu, a očekuje se kako će cijena biti oko 3500 eura više u odnosu na jednako motoriziranu seriju 3. Ostali smo dužni reći i kako će na proljeće stići Cabrio, a potom koji mjesec kasnije ponudu će zaokružiti Gran Coupe.

 

 

 

Pročitajte više