SERIJA je strogo limitirana.
Pagani postoji 30 godina, a do sada je imao samo dva modela. Ali takva da je stekao kultni status, kakvim se rijetko koja marka može pohvaliti. Sada stiže još jedna pakleno vruća izvedba. Ime joj je Huayra R.
Prvo loše vijesti. Automobil je rezerviran za stazu i ne smije na cestu. Druga loša stvar je da je serija limitirana na svega 30 primjeraka.
Ispod poklopca je i dalje isti dragulj. U pitanju je 6.0 V12 atmosferac koji AMG isporučuje već godinama. 198 kg težak motor sada daje 850 KS i 750 Nm, a vrti se do 9000 o/min. Pridodamo li svemu poseban ispuh od legure Inconel 625 po uzoru na Formulu 1, možemo samo reći kako ovaj Pagani i zvuči kao F1 bolid, a vjerojatno nije daleko ni performansama.
Šasija je u kombinaciji karbona i titana, a u strukturalnoj čvrstoći sudjeluju i motor i mjenjač. Automobil je težak tek 1050 kg. I mjenjač je novi, sekvencijalni šest-stupanjski ukupne mase 80 kg. Ako ćemo o aerodinamici, dovoljno je reći kako pri 320 km/h generira tonu potiska. Za kočenje se brinu Brembo diskovi izrađeni od kompozita karbona i keramike, prednji promjera 410 mm i stražnji od 390 mm.
Ovakav trkaći dragulj Pagani će opet papreno naplatiti. Točnije, u pitanju je 2.6 milijuna eura.