FOTO Porsche kakav treba biti je 911 u režiji Paula Stephensa

Foto: Autoart

AKO zatvorite oči i kažemo Porsche, ovo bi trebalo biti najbliže onome što ste zamislili.

Zaboravite na SUV-ove, pa i na električne coupeovske limuzine, jer 911 je ono što Porsche čini najpoznatijom sportskom markom na svijetu. A kad je 911 u pitanju, onda svakako treba pogledati i ovakav uradak koji pokazuje da i tuning može biti itekako skladan.

993R potpisuje Paul Stephens i njegov Autoart, a izrada automobila je trajala punih pet godina. Korišteni su isključivo originalni Porscheovi dijelovi uz dodatak onog što je u svojoj glavi osmislio Stephens. I doista, vizualno se automobil nije puno promijenio uz napomenu kako su brojni karoserijski dijelovi izrađeni od karbona i aluminija.

Modifikacije uključuju i mehaniku, a to znači kako je motoru povećan obujam s 3.6 na 3.8 litara, dok je maksimalna snaga skočila s 275 na 360 KS (i 360 Nm). Možda još značajnije zvuči podatak kako je sada crveno polje na 8500 o/min. Mjenjač je šest-stupanjski, uz olakšan zamašnjak i spojku, radilica dolazi s 997 GT3, klipovi s 993 RSR, a ostale vitalne komponente dao je Porsche Motorsport.

Kabina je dobila zaštitni kavez, a sve je podređeno redukciji mase. Recaro sjedala imaju karbonsku osnovu, a iz auta su počupane nebitne stvari poput elektropodizača, klime i audiosustava. Nema ni pretinca ispred suvozača, pa čak ni središnje konzole. U konačnici automobil teži tek 1220 kg.

„Uzeli smo najnapredniji model iz ere zračnog hlađenja, tvornički 993, i onda unaprijedili svaki aspekt automobila za 25 posto uz „manje je više“ pristup“, objasnio je Paul Stephens ideju razvoja ovakvog automobila. Cijena ovakvog remek-djela nije poznata, ali znajte da će kao i kod Singera biti visoka. 

Pročitajte više