I dalje najljepši: Novi Range Rover Evoque je stigao

Foto: Land Rover

PO mnogima najljepši SUV na tržištu dobio je potpuno novo izdanje. Izgled je ostao na visokoj razini, ali je tehnološka obnova korjenita.

Range Rover je na prezentaciji održanoj u Londonu predstavio novo izdanje premium SUV-a koji je do danas prodan u oko 780.000 primjeraka, ne računajući kinesku kopiju. Nakon osvojenih preko 200 nagrada i brojnih karoserijskih izvedbi, uključujući i onu bez krova, sada je dobio novo izdanje.

Vizualna novost je da je dizajnerski recept u suštini ostao isti. Izveden u skladu s Velarom novi Evoque dobiva elegantnija prednja svjetla s Matrix LED tehnologijom. Isto je i straga, pa Evoque sada pomalo odbacuje sport i dodaje još jedan sloj luksuza.

Postavljen na novu platformu model sada nudi više prostora u kabini. I ovdje je stigao digitalni kokpit, a tu su i poveći zaslon infotainmenta i klimatizacije te novi dizajn upravljača. Povećani razmak između osovina znači dodatnih 20 mm prostora za koljena na stražnjoj klupi, ali i 10% veći prtljažnik. Sada broji 591 l.

U pogledu mehanike sazrijevanje je najočitije. Osim što prvi put u ponudu ulazi mild hybrid koncept uparen sa svim motorima u ponudi, uskoro dolazi i plug-in hibrid. Pogon je dakako na sve kotače putem nove generacije Active Driveline sustava s funkcijom Driveline Disconnect za optimizaciju pogona, te Adaptive Dynamics koji nudi optimalnu udobnost u suglasju voznim osobinama.

Glede sigurnosti jedan novi detalj. HD zaslon je integriran na poziciji unutarnjeg retrovizora, a daje sliku širokokutne kamere postavljene iznad stražnjeg stakla. Novost je i Ground View gdje kamera snima podlogu ispod prednjeg dijela vozila, a korisna je u terenskoj vožnji. Recimo i kako Evoque vozi kroz vodene prepreke dubine do 600 mm.

Ponudu motora čine dizelaši od 150, 180 i 240 KS te benzinci od 200, 250 i 300 KS. Osim osnovne izvedbe sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, ostali imaju ZF-ovu automatiku s devet stupnjeva prijenosa.

Range Rover Evoque na britanskom tržištu starta cijenom od 31.600 funti za osnovnu dizelsku izvedbu, odnosno 35.100 funti za istu izvedbu s AWD pogonom. Start u Njemačkoj je na oko 37.350 eura.

Pročitajte više