Ispred Audija i Mercedesa: BMW je najprodavanija luksuzna marka u Kini

Foto: BMW
 
DRASTIČNI rast prodaje prošlog mjeseca osigurao je BMW-u poziciju najprodavanije luksuzne marke u Kini. 
 
Prodaja BMW-a je tijekom studenog na kineskom tržištu skočila za 12%, na 55.293 prodanih vozila, čime je bavarska marka pretekla Audi i Mercedes, javlja Automotive News Europe. U istom razdoblju prodaja Audija je bila čak i bolja. S porastom 6,5% prodano je 56.208 Audija, neznatno više od BMW-a, ali i nedovoljno da se poništi minus iz ranijih mjeseci. U istom mjesecu prodaja Mercedesa skočila je za čak 22% na 50.813 primjeraka. 
 
Na godišnjoj razini BMW je u prvih 11 mjeseci ove godine zabilježio plus 15% i prodaju od 542.362 automobila. Audi je pao 2,1% na 528.706 te se mora zadovoljiti tek trećim mjestom. Pretekao ga je i Mercedes, i to s rastom od čak 27% i prodajom od 539.728 primjeraka. 
 
U idućoj godini BMW planira daljnji rast zahvaljujući novom partnerstvu s Great Wall Motorom i startu proizvodnje Minija. Tu je i sve veća potražnja za električnim vozilima, pa u BMW-u očekuju popularizaciju njihove i serije, posebno modela i3. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li sve to biti dovoljno za zadržavanje trona ili će Bavarci pokleknuti pred nasrtajima Audija i posebno Mercedesa koji je u strašnom naletu.
 
Sve u svemu, bitno je kako su Kinezi u prvih 11 mjeseci kupili više od 1,5 milijuna automobila njemačkih premium marki. 

Pročitajte više