Karlovačka pivovara obnovila vozni park

S CILJEM jačanja vlastite pozicije na tržištu, Karlovačka pivovara nastavlja s investicijama u unapređenje svih svojih poslovnih aktivnosti. Kako bi povećala efikasnost poslovanja, pivovara je postala korisnikom programa Fleet Management tvrtke AutoZubak u okviru kojeg je povećala je vozni park za 137 vozila, a vrijednost ukupnog posla iznosi oko 20 milijuna kuna.

Na današnjoj konferenciji za medije, održanoj u prostorijama VW centra AutoZubak u Sesvetskom Kraljevcu, predstavljena je poslovna suradnja Karlovačke pivovare i tvrtke AutoZubak o čemu su govorili Alle Ypma, predsjednik Uprave Karlovačke pivovare te Tomislav Radoš, predsjednik Uprave tvrtke AutoZubak.

Karlovačka pivovara, druga vodeća pivovara na domaćem tržištu, nastavlja s investicijskim aktivnostima uvedenim prošle godine procesom restrukturiranja. Cilj tog procesa koji uključuje investicijski program od 200 milijuna kuna jest modernizacija poslovanja i značajno jačanje tržišne pozicije pivovare.

Odlučivši se za obnovu voznog parka i to u vrijednosti od oko 20 milijuna kuna, pivovara je napravila veliku investiciju u unapređenje prodaje. U sklopu Fleet Management programa, tvrtke AutoZubak, vodeće kompanije u prodaji i održavanju automobila, Karlovačka pivovara  povećala je vozni park za 137 vozila marke Volkswagen. Vozni park pivovare time je najviše obogaćen dostavnim vozilima marke VW Caddy te T5 transporter koji su prije svega namijenjeni prodajnom sektoru kompanije. Sva će vozila pivovari biti isporučena u cijelosti do kraja svibnja.

«Jako smo zadovoljni sklopljenom suradnjom, prije svega jer se radi o vrlo kvalitetnim vozilima i vrlo pouzdanom partneru. Ovaj je posao nastavak naših investicijskih aktivnosti kojima želimo povećati produktivnost, unaprijediti naše ukupno poslovanje, i u konačnici, ojačati tržišni udio. Vjerujemo da smo ovim programom mnogo dobili jer će nam to omogućiti bolju kontrolu troškova i još jači fokus na osnovnu djelatnost. Konačno, obzirom da su sva vozila brandirana, vizibilitet Karlovačke pivovare i njenih proizvoda na tržištu bit će ojačan», izjavio je Alle Ypma.

«Karlovačka pivovara je renomirana kompanija u Hrvatskoj i izrazito nam je zadovoljstvo što su odabrali upravo naš program. Fleet Management program podrazumijeva nabavu i uslugu apsolutne brige o održavanju flote, odnosno voznog parka kompanije. Na ovaj način pivovari je zajamčena bolja organizacija logistike, a tvrtka AutoZubak će joj, kao i svojim ostalim klijentima, osigurati vrhunsku uslugu servisiranja i održavanja voznog parka», rekao je Tomislav Radoš.

Pročitajte više