KIA Motors Corporation je objavila prve fotografije i tehničke podatke dugo očekivanog modela čija će svjetska premijera biti održana u rujnu na auto-salonu u Parizu.
Dizajnerski napredak prati atraktivna mehanička potpora u vidu automatiziranog pogona na sve kotače i potentnih motora, dok je serijska oprema na vrlo visokoj razini.
Veći od konkurencije
Usporedimo li Sportage s konkurencijom, najnoviji korejski adut je osjetno veći, što se odlično uklapa u prepoznatljiv stil nametnut od strane uspješnog Sorenta. Jezikom brojki, Kia Sportage (4.350x1.800x1.695 m) je od Toyote RAV4 dulja deset i šira šest i pol centimetara, što ju čini ozbiljnim igračem u segmentu malih SUV-a.
Bilo kako bilo, nikome zasigurno neće smetati "Fold & Dive" sustav preklapanja stražnjih sjedala u cilju dobivanja većeg teretnog prostora.
Po uzoru na Sorento preuzet je sustav dvostrukog otvaranja poklopca prtljažnika gdje je moguće zasebno otvaranje stakla. Smještanje rezervnog kotača u podnicu vozila umjesto na peta vrata dodatno potencira želju konstruktora da se stvori što praktičnije vozilo.
Miljenko Nikolić