Mahindrin novitet promašenog dizajna

 Foto: Mahindra, YouTube

KAO što smo najavljivali Mahindra je lansirala svoj prvi crossover od kojeg očekuju čuda, no jedino realno je da će ovaj model biti u najblažu ruku predmet ismijavanja.
 
Ne ulazeći u kvalitete automobila možemo samo konstatirati kako je dobro da je Mahindra pod svoje okrilje uzela Pininfarinu, pa ubuduće nećemo morati gledati ovakve automobile nekonvencionalnih proporcija.
 
 
U redu, taman i da prihvatimo  kako je ovo primjer gdje je funkcija ispred forme, teško ćemo progutati Mahindru i njeno objašnjenje da iza kratice KUV stoji "Kool Utility Vehicle". 
 
A kad smo kod funkcije Mahindra je ovu 3.675-metarsku kutiju na kotačićima odlučila ponuditi i u konfiguraciji sa šest sjedala i prtljažnikom od 243 l.
 
 
Što se pak dizajna tiče, najobjektivniji komentar bio bi da se često ovakve proporcije ne susreću, a dodatni uteg mogli bi biti dizajnerski elementi sa Ssangyonga koji baš i nije poznat po manekenima. 
 
 
Ono što ćemo ipak morati pohvaliti je da Mahindra sa ovim modelom lansira novu seriju mFalcon motora. Čini ju 1.2 trocilindrični benzinac sa 83 KS i 115 NM, odnosno dizelaš iste veličine i broja cilindara sa 78 KS i 190 Nm.  Mjenjač je u oba slučaja ručni s pet stupnjeva prijenosa. 
 
Pomalo neočekivano ABS i EBD su dio serijske opreme, a top izvedba se isporučuje sa dvostupanjskim zračnim jastucima, potpunom elektrifikacijom i multimedijskim sustavom. 
 
Red je reći i kako je početna cijena za KUV100 na indijskom tržištu oko 6.500 USD.   
 

Pročitajte više