Mazda5 časti dodatnom opremom

DO KRAJA mjeseca traje promotivna kampanja za Mazdu5 u sklopu koje je moguće ostvariti značajne uštede.0

Na tržište je stigla obnovljena i dotjerana verzija, koja uz dizajnerske izmjene donosi i neke tehničke novosti. Do kraja ožujka Mazda svakom kupcu Mazde5 poklanja dodatnu opremu po izboru u vrijednosti do 7500 kuna.

Mazda5 - opširnije

Redizajnirani su prednji i stražnji odbojnik, a promijenjena je i grafika prednjih i stražnjih svjetala. Prednja maska hladnjaka sada ima još izraženji peterokutni oblik, a nov je i dizajn naplataka dimenzija 16 i 17 cola. Ovisno o paketu opreme, u obnovljenoj Mazdi5 na raspolaganju su dvije različite vrste crnih presvlaka, dok središnja konzola i dio oko ručice mjenjača ima titan ili crnu podlogu.

Serijska oprema podijeljena je u pakete CE, TE, TX, TX Plus i GTA (Navi). Osnovni paket CE sada je, u odnosu na model prije facelifta, bogatiji za sustave DSC/TCS, serijski CD-player (MP3 kompatibilan) i dodatni audio priključak (AUX), a unutrašnjost je crne boje.

Sljedeći paket TE, uz već spomenute novosti, ima tamno sivu oblogu na središnjoj konzoli oko audio sustava, a CD-player podržava i MP3 format. Paket TX po novome serijski sadrži i prednja svjetla za maglu te senzor za kišu. Novi paket TX Plus, koji zamijenjuje paket GT, na raspolaganju je uz 2,0-litreni benzinski i snažniju izvedbu dizelskog motora (CD143). U odnosu na GT izostala su prednja ksenonska svjetla, a novost su CD-changer i Bluetooth sučelje za mobilni telefon s mogućnošću glasovnog upravljanja.

Najveća novost, raspoloživa od paketa TX Plus naviše, električno je pokretanje bočnih kliznih vrata, koje se aktivira pomicanjem kvake, pomoću ključa ili putem tipki na instrumentnoj ploči. Također, tempomat je po novome osim uz dizelske na raspolaganju i uz 2,0-litreni benzinski motor.

Paket GTA također je na raspolaganju uz dva najsnažnija motora. U odnosu na istoimeni paket u prethodnom modelu, a dodatno na novosti obuhvaćene nižim paketima, nudi potpuno kožnu unutrašnjost, a izbačeni su HDD sustav pohrane glazbenog sadržaja i navigacijski sustav s kamerom za pomoć pri parkiranju. Za kupce koji žele navigacijski uređaj i parkirnu kameru, na raspolaganju je posebni paket GTA Navi.

Među motorima najveće je promjene doživio 2,0-litreni benzinac. Dobio je varijabilno upravljanje usisnim ventilima i elektronički upravljanu usisnu zaklopku. Maksimalna snaga je ostala neizmijenjena (107 kW/146 KS), ali pri 6500 o/min, dok je najveći okretni moment od 185 Nm na raspolaganju pri 4000 o/min. Serijski se isporučuje ručni 6-stupanjski mjenjač. Sve navedene promjene omogućile su bolja ubrzanja (0-100 km/h za 10,2 s) i za 4 posto (0,3 l/100 km) nižu potrošnju goriva. Ostali motori, 1.8 benzinac i dva dizelaša načelno su ostala ista, ali sad troše nešto manje goriva.

Pročitajte više