Mega Mac cilja na Veyrona

U MCLARENU su navodno već započeli s razvojem novog tzv. flagshipa, odnosno modela koji će zasjesti na vrh ponude nove sportske obitelji kao njezin najekskluzivniji, najbrži i dakako najskuplji model.

Štoviše, pojedini izvori, prenoseći insajderske dojave, tvrde kako je cilj ovog automobila zasjeniti sve dosadašnje superautomobile kombinirajući vrhunske performanse te agilnost sa svakodnevnom upotrebljivošću.

Interno zvan Mega Mac, novi bi se automobil na tržištu trebao pojaviti tijekom 2014. Proizvodnja će navodno biti ograničena na 500 primjeraka, a cijena bi se trebala popeti do pola milijuna eura.

Što se dizajna tiče, možemo očekivati daljnju evoluciju stila modela MP4-12C, a svoj će doprinos dati i McLaren F1. Velik će utjecaj na izgled izvršiti i činjenica kako će vanjština automobila morat biti prilagođena vrhunskoj aerodinamici. Stoga će se posebno isticati dijelovi koje možemo svrstati u tzv. aktivnu aerodinamiku, poput zračne kočnice i sl.

Unutrašnjost bi trebala u svakom detalju odavati kako je riječ o sportskom automobilu. Dakle, na prvom će mjesto biti ergonomija, a ne luksuz, dok će prtljažni prostor iza sjedala biti minimalnog kapaciteta. Očekuje se preglednost iznad razine koju inače nude ovakvi automobili, a navodno će novi McLaren biti opremljen i kamerom kako bi vozač mogao snimati svoje pothvate.

Srce novog McLarena rezervirano je za 5,0-litreni V8 motor snage oko 800 KS koji će biti razvijen u suradnji s Ricardom. Spomenuta će snaga biti dostupna pri 7.500 o/min, dok će maksimalni okretni moment od 800 Nm biti dostupan između 3.500 i 6.800 o/min.

Recimo i kako će se ovim motorom biti uparen 7-stupanjski Grazianov mjenjač s dvije spojke. Ova će mu kombinacija omogućiti ubrzanje do 100 km/h za manje od 3 sekunde, dok će do brzine od 320 km/h ubrzavati za svega 20 sekundi.

Mega Mac će se temeljiti na sličnoj šasiji od ugljičnih vlakana kakvu koristi i MP4-12C, a upotrebljavat će i vrlo sličan aluminijski ovjes. Dakako, oba će ova elementa, kao i mnoge druge značajke koje će se u određenoj formi naći u oba automobila, biti dodatno usavršena i dotjerana za novi model.

Očekuje se kako će proizvodnja, jednom kad započne, trajati tri do četiri godine, a proizvodit će se dva do tri primjerka tjedno.

Pročitajte više