Mercedes AMG GT & GT C Roadster: Dinamični duo od kojeg staje dah

 Foto: Mercedes

MERCEDES je konačno skinuo veo sa dugo najavljivanog noviteta i predstavio ga u dva atraktivna izdanja. 
 
Naravno, u pitanju je najatraktivniji model u Mercedesovoj gami, AMG GT, sada izveden u klasičnom toples izdanju roadstera. Ono bitno je da su dostupne dvije izvedbe, a obje koriste tehnologiju najbrutalnije GT R izvedbe. Iako obje izvedbe pokreće isti 4.0 V8 biturbo monstrum, u GT izvedbi je maksimum na 350 kW/476 KS i 630 Nm, a u GT C čak 410 kW/557 KS i 680 Nm, svega 20 kW/28 KS manje od GT R izvedbe. U oba slučaja je dorađeni sedam-stupanjski AMG SPEEDSHIFT DCT mjenjač s dvije spojke jedina opcija. 
 
GT R izvedba posudila je snažnijem roadsteru elemente stražnjeg ovjesa, zajedno sa stražnjom osovinom posljedica čega je širi trag kotača, ali implementacija Active Rear-Wheel Steering sustava koji do brzine od 100 km/h zakreće stražnje kotače suprotno od prednjih, a pri višim brzinama u istom smjeru. 
 
 
U slučaju GT C izvedbe gdje je maksimalnih 680 Nm dostupno već od 1.900 o/min, bolid je na 100 km/h nakon samo 3,7 sekundi. Maksimalna brzina je 316 km/h. GT Roadster je nešto sporiji, stotku će uhvatiti za okrugle 4 sekunde, a maksimum je na 302 km/h. 
 
Ono manje zanimljivo je kako se platneni kov sklapa u samo 11 sekundi, i to do brzine od 50 km/h. Dostupne su tri boje krova (bež, crna i crvena) na koje se nadovezuje 11 boja vanjštine i 10 tipova interijera. Straha od povećane mase nema, primjenom naprednih materijala masa vozila je zadržana u više no pristojnim okvirima. 1.595 kg teži GT Roadster, a GT C 1.660 kg. 
 
O dizajnu podređenom aerodinamici je suvišno govoriti. Dovoljno je reći da je sve optimizirano, a dodatno tu je i tzv. active air management sustav iz GT R izvedbe koji upravljan elektromotorom optimizira protok zraka.
 
Dinamični toples duo premijerno će biti prikazan koncem mjeseca u Parizu uz naknadnu objavu cijena. 
 

Pročitajte više