Mercedes C Coupe: Start od 39.500 EUR

 Foto: Mercedes

HRVATSKI zastupnik je medijskom prezentacijom označio početak prodaje dugo iščekivane C klase u Coupe izdanju. 
 
C klasa Coupe iz W205 serije zadržava mjere izvornika, ali uz nešto manju visinu (1.405 mm) ima osjetno dinamičniji nastup. U usporedbi s prethodnikom novi je model čak 95 mm dulji i 40 mm širi, uz 80 mm veći razmak između osovina.
 
 
Kao dodatno objašnjenje manje visine recimo kako ona dolazi kao posljedica približavanja karoserije podlozi u većoj mjeri, dok je linija krova snižena za 5 mm. Stoga je očigledno kako je usprkos nezahvalnoj koncepciji zadržana zadovoljavajuća ponuda prostora u kabini. 
 
Interijer osim bogate opreme donosi nova sportski profilirana sjedala, kao i nešto oskudniju stražnju klupu na kojoj je danak coupevske linije platio kut i širina naslona. 
 
Okosnica sa stanovišta vozača svakako su u motori. Najkraće rečeno, C Coupe se može prilagoditi svim ukusima, pa jedino ostaje pitanje cijene.
 
Najpovoljniji C 180 Coupe starta od  39.529 EUR, a pokreće ga 1.6 turbo benzinac sa 156 KS. Dalje slijede C200 sa 184 KS (42.608 EUR), C250 sa 211 KS (48.813 EUR) i C300 snažan 245 KS (53.665 EUR). 
 
 
Na samom vrhu je C63 AMG s 4.0 V8 biturbo benzincem koji snagom od 476 KS omogućuje sprint do 100 km/h za 4,0 s. Cijena je čak 100.567 EUR. Tu je i S izvedba sa 510 KS rezervirana za najzahtjevnije, ali i spremne da za ovaj model izdvoje čak 108.843 EUR. Pored ručnog 6-stupanjskog mjenjača može se izabrati automatski 7G-Tronic Plus. 
 
U dizelskoj ponudi su dva aduta. C220d sa 170 KS i više no solidnim performansama dolazi sa cijenom od 41.107 EUR za verziju sa ručnim mjenjačem. Maksimalac je postavljen na 234 km/h, uz ubrzanje do 100 km/h za 7,8 sekundi i prosječnu potrošnju od 4,1 l/100 km. 
 
 
Snažniji 250d razvija 204 KS, a isporučuje se isključivo u kombinaciji 9G-Tronic mjenjača. Cijena je 48.648 EUR.
 
Mercedes je nastavio sa uspješnim širenjem game. Dolazak C klase Coupe zasigurno je obogatio ponudu rasnim krstašem koji nudi užitak u vožnji, ali i dašak elegancije svog većeg i starijeg brata. 

Pročitajte više