Mitsubishi Lancer 2.0 SW Sport - EVO u tragovima

DOVOLJNIM da vas podsjete kako ne moraju baš svi obiteljski automobili proizvedeni u posljednjih nekoliko godina imati bezosjećajan servo i hrpu elektronike koja razvodnjuje vozački užitak.

Svi koji žele EVO, a ne mogu si ga priuštiti, neka kupe Lancer 2.0 SW Sport. Doduše, EVO će i dalje ostati EVO, ali ovaj karavan ispunjava dvije funkcije.

Primarnu-izmamljivanje osmjeha na vaše lice dolaskom na bilo koju zavojitiju cestu, i sekundarnu-pruža dovoljno prostora za prijevoz cjelokupne obitelji.

Možda se čini čudno, no prema našem mišljenju Lancer 2.0 SW Sport primarno je automobil za vozača, a tek onda za putnike, što je kod karavana rijedak slučaj. Radi se o jednom od automobila koji vas obuzme onim divnim osjećajem potpune simbioze već nakon dva, tri kilometra, što je, u današnje doba također rijedak slučaj.

U sportski profiliranim sjedalima sjedi se izvrsno, idealan položaj vrlo lako nalaze gotovo svi, a kad vozač sjedne, u oči mu prvo upada jedan od tragova EVO izvedbe spomenutih u naslovu testa.

Visokoturažni motor

Uz prosjek od 11,2 l/100 km u kombiniranim uvjetima, testirani se Lancer s ovim motorom može pohvaliti s autonomijom od 610 km otvorene ceste. Motor je još jedna divna stvar koja krasi ovaj automobil.

Brojke su sljedeće: dvije litre, 136 KS pri 5750 o/min, 176 Nm pri 4500 o/min, 0 do 100 km/h za 10,0 sekundi, te maksimalna brzina (prema onome što govori brzinomjer pri kad je kazaljka okretaja pri crvenom polju u petoj, zadnjoj brzini, ne deklarirana) od 200 km/h.


Ne zvuči baš impresivno, zar ne? Krivo. Lancer SW 2.0 Sport ima motor razvijen prema staroj dobroj tradiciji rađenja benzinaca - mrtav dolje, živahan i veseo gore, za sve ljubitelje benzinskih agregata.

Jednostavno, kod ovog motora nema života ispod tri tisuće okretaja, kod četiri se stvar razvija, a poslije pet, kad cilindri počinju raditi punom snagom, počinje japanska rapsodija. Auto naglo krene, a zvuk iz ispušnih cijevi postane zarazno agresivan. I tako sve do početka crvenog polja, koje se nalazi na 6000 okretaja. Možda i malo više, kako bi pri prebacivanju u višu brzinu okretaji bili u području gdje se razvija maksimum snage. O da, deset sekundi ubrzanja nije marketinških deset sekundi, već je ostvarivo i na običnoj cesti.

Sve u svemu, vozač će maksimalno uživati na zavojitoj cesti.

Konfekcijska unutrašnjost

Pročitajte više