Najsimpatičniji terenac kopirao je G klasu, a sad je dobio lice Lancije i Renaulta

Screenshot: DAMD

SUZUKI je ovim modelom napravio pravi posao, ali i stvorio odličan izvornik za tuning.

A kad je maleni Jimny u pitanju, samo je mašta granica. Toga su itekako svjesni u japanskom DAMD-u, specijalistu za retro vizualni tuning popularnih japanskih automobila. Od Jimnyja su već napravili čuda, a sad su odlučili napraviti još dva. 

Za skorašnji tokijski autosalon pripremili su dvije doista zanimljive prerade. Inspiraciju su ovaj put našli u legendama europske autoindustrije. Vjerovali ili ne, u pitanju su Lancia Delta Integrale i Renault 5.

Teško je reći koja je prerada uspješnija, Jimny kao kultni francuski gradski auto ili Jimny kao reli legenda s dvostrukim prednjim farovima i povećim spojlerom straga. Prava je šteta da se nitko nije upustio u doradu onog ispod prednjeg poklopca. 

Ne, ispod lima nije uvijek 1.5 atmosferac kakav se nudi u Europi, već je u pitanju mali trocilindraš zapremine 0.66 l, koji daje osjetno manje – 64 KS i 96 Nm. Vrijednosti su to na razini Custerove konjice, a ne prerada koje bi trebale upućivati na najpoznatiju Lanciju ili Peticu u Turbo izvedbi. 

DAMD nastavlja koristiti poznatu nomenklaturu pa preradu Renaulta naziva Little 5, a kit uz svjetla i prednju masku uključuje dekoraciju i naljepnicu Non-Turbo za izvedbu pokretanu atmosferskim benzincem. 

Little 5, pak, ima novu masku sa svjetlima, a umjesto bočnih naljepnica dobiva poprijeko apliciranu traku, koja završava na krovnom spojleru. 

Naravno, OZ Racing naplaci začinit će obje prerade. Cijena samih kitova još nije obznanjena. 

Pročitajte više