"Ne pitamo, samo radimo posao": Pogledajte kako se reklamira tvrtka za čišćenje

Screenshot: Facebook/ Tony’s Touch Auto Detailing

PONUDA je odavno premašila klasične autopraonice pa se danas nude različite detailing radionice koje su spremne predanim radom svaki auto besprijekorno očistiti. Jedna se ipak izdvaja.

Predani rad donosi rezultate, a u ovom poslu to je itekako vidljivo. Stoga ne čudi što mnoge radionice za promociju koriste fotografije automobila prije i poslije njihovog zahvata. Što je auto bio prljaviji i zapušteniji, to je efekt iznenađenja čistim vozilom veći.

Međutim, Tony’s Touch Auto Detailing je otišao korak dalje i objavio fotografije Hyundaija čiji je interijer umrljan krvlju. Tragovi krvi su vidljivi na stražnjim sjedalima i vratima pa bi mnogi ovakav auto povezali sa scenarijem serija poput Breaking Bad. Tvrtka je objavila i kako auto izgleda poslije njihovog zahvata, a objavu prati opis: "Ne postavljamo pitanja, već odrađujemo posao." 

Objava je izazvala ogroman interes s nevjerojatne 34 tisuće dijeljenja u svega nekoliko dana. 

Iako fotografije upućuju da je interijer Hyundaija bio mjesto zločina, mnogi su složni kako se radi o posljedicama poroda u automobilu. U svakom slučaju moramo priznati da su odradili odličan posao, kao i da je klijent itekako zadovoljan odrađenim poslom.  

Pročitajte više