Nova iznenađenja iz Renaulta

HRVATSKI zastupnik Renaulta poznat je kao predvodnik na hrvatskom tržištu po pitanju uvođenja novih i kupcima zanimljivih marketinških akcija.

Početkom veljače Renault u suradnji sa svojim koncesionarima pokreće akciju pod nazivom Renault Eurotax+ kojom na hrvatsko tržište uvodi europsku metodu procjene rabljenih vozila. Zamjena starog vozila novim dodatno je stimulirana atraktivnim popustom koji se kreće do čak 25.000 kn.

Popusti za Renault modele su sljedeći:
Twingo i Modus: 8.000 kn

Clio, Thalia i Kangoo: 10.000 kn
Megane (sve izvedbe) i Scenic: 12.000 kn
Laguna: 20.000 kn
Vel satis i Espace: 25.000 kn

Akcija je razvijena u suradnji s tvrtkom Eurotax Glass. Koristeći njenu metodu procjene rabljenih vozila putem računalnog programa, koji uzima gotovo sve čimbenike na hrvatskom tržištu postiže se realna procjena vrijednosti vozila. Istovjetna metoda se koristi u 28 europskih zemalja, a hrvatska verzija programa u bazi posjeduje više od 19.000 automobila, odnosno sve tipove vozila koji su u proteklih šesnaest godina bili dostupni na hrvatskom tržištu. Valja napomenuti da je tijekom trajanja akcije procjena vozila besplatna.

Da je riječ o povoljnoj kupnji najbolje se može pokazati na primjeru izračuna. Odluči li se kupac za kupovinu modela Clio Acess Authentique 1.2 16V s tri vrata koji stoji 71.600 kn, a posjeduje primjerice Clio 1.2 RN iz 2001. godine s 35.000 km postupak je slijedeći. Prema Eurotax Autowert programu, njegov dosadašnji automobil vrijedi 34.473 kn. Ova vrijednost se odbija od cijene novog vozila, zajedno s popustom od 10.000 kn. Dobivena razlika je 27.127 kn što je iznos koji kupac mora nadoplatiti za novi automobil.

Paralelno s novom marketinškom akcijom odvijat će se projekt Zeleno srce, odnosno organizirani otkup i zbrinjavanje vozila starijih od deset godina.

Akcija traje do kraja ožujka.

Ostale vijesti

Tijekom tiskovne konferencije zastupnik je novinarima iznio još nekoliko novosti. Prva je ugovor o sponzorstvu sa mladim i perspektivnim apstraktnim slikarom. Daruvarčanin Zdravko Paul dobio je na korištenje Megane 1.6 Luxe Dynamique i tako postao prvi sponzorirani umjetnik. Naime, do sada su ovakva sponzorstva bila najčešće vezana uz sportaše i tzv. estradne zvjezdice, a rijetko uz ljude koji iza sebe imaju cijenjenu karijeru. Čast iznimkama, ali Renault je jedan od rijetkih koji paze s kime surađuju.

Druga vijest puno interesantnija budućim kupcima Renaultovih proizvoda je novi dizajn i sadržaj službenih stranica. Ubuduće će posjetitelji stranice www.renault.hr imati na raspolaganju cjelokupan pregled ponude, te uslugu lokatora koncesionara.

Pročitajte više