Novosti iz Ferrarija

Ferrari 458 Italia, čini se, nije samo vizualno ušminkan što se prvo može primijeti, već je on dobio i novi V8 motor pa i novo ime, te ćemo ga od sada poznavati kao Ferrari 488 GTB.

Najveća novost nalazi se tamo gdje je prije bio 4.5-litreni V8 motor. Umjesto njega Talijani su ondje smjestili novi 3.9-litreni V8 benzinac sa 670 KS i 760 Nm okretnog momenta. Ta snaga dostatna je da Ferrari 488 GTB do stotke dođe za 3 s i potegne do maksimalnih 330+ km/h.

Zavirimo li u putničku kabinu vidjet ćemo da je vizualno koncept ostao isti, ali je tu mnogo sitnih izmjena koje daju novi dojam. Drugačije su komande s lijeve i desne strane kola upravljača, a oblije linije sada krase otvore za ventilaciju. Drugačiji je i središnji greben na kojem su komande sada posložene u okomitu liniju. Dotjerana je i multimedija, sitne izmjene vidljive su i na instrument ploči, a obnovljena su i sjedala. Drugačiji je i ključ s kojim se pokreće 488 GTB.

Kako bi stvorio mjesta za difuzor Ferrari je ispušne topove smjestio u kutove branika. Potpuno nova su i stražnja svjetla koja sada djeluju znatno ozbiljnije. Međutim, novo lice sa sobom donosi i niz aerodinamičkih preinaka koje za 50% povećavaju silu s kojom ova jurilica pritišće na podlogu, a aktivna aerodinamika smanjila je i otpor zraka. Sprijeda se sada nalazi dupli spojler popraćen spliterom, a prednji branik krase i veliki usisnici zraka. Njih je Ferrari smjestio i na bokove automobila odmah iza stražnjih vrata, a aerodinamičke modifikacije sada su prisutne i ispod modela 488 GTB gdje se sada nalaze generatori zračnih vrtloga.

Pročitajte više