OPEL je s 1.640 prodanih vozila bio u srpnju opet najprodavanija automobilska marka ostvarivši tržišni udio od 18.22%.
Tom brojkom Opel je povećao udio na tržištu osobnih vozila za 42 % u odnosu na isti mjesec prošle godine (1151 prodani primjerak, 14.33% udjela). Također, Opel je do kraja 7. mjeseca ukupno prodao 6.816 novih vozila (udio 15.16%) te si time izborio prvo mjesto na prodajnoj ljestvici.
Corsa je i dalje najprodavaniji gradski automobil. Prodaja je samo u srpnju od prošlogodišnjih 333 jedinica porasla na 798 jedinica, što je 21.31% tržnog udjela u segmentu. Na top listi najprodavanijih modela ove godine s ukupno 3.371 novoregistriranih automobila, Opelova Corsa još se uvijek čvrsto drži u sedlu.
Opel Astra je sa 622 jedinice također najprodavaniji model svog segmenta u srpnju, a sa ukupno 2.290 jedinica (15.40% udjela u segmentu) i u prvih sedam mjeseci ove godine. U odnosu na lipanj, Astra se u prošlom mjesecu na listi najprodavanijih modela popela korak više, na 3. mjesto.
Opelov mali monovlumen Meriva bilježi dobre rezultate. U svom razredu sa ukupno 377 prodanih jedinica zauzima 19.5 % tržnog udjela, dok je tijekom mjeseca zauzela skoro 22% segmenta.
Značajan porast prodaje Opel je zabilježio i na području lakih gospodarskih vozila čija ukupna masa iznosi do 3.500 kg. U prvih sedam mjeseci ove godine Opel, koji u ponudi ima Combo, Vivaro i Movano, prodao je 398 LGV-a, što predstavlja 10.02% udjela. Ukoliko se ovogodišnji prodajni rezultati usporede s istim razdobljem prošle godine, Opel je ostvario porast od 40%.
M.N.