Peugeot lansira najdulji reklamni spot

PEUGEOT nastavlja s tradicijom atraktivnih reklamnih kampanja. Nakon reklame s Renatom Sopek, hrvatski gledatelji imat će priliku vidjeti najduži televizijski spot u povijesti oglašavanja automobilskih kompanija u Hrvatskoj.

Spotom Peugeot Hrvatska najavljuje prodaju modela 1007, prvog modela s četveroznamenkastim imenom. Variranjem između stvarnog svijeta punog problema i imaginarnog svijeta u kojem je sve jednostavno i moguće, želi se predočiti lakoća korištenja Peugeotovog automobila.


Na spotu koji traje 90 sekundi radilo je oko stotinu osoba, među kojima i dva talentirana umjetnika moderne umjetnosti. Paralelno se lansira i specijalna stranica posvećena novom modelu (naslovna slika).

Rezultat sedmomjesečnog projekta hrvatski gledatelji moći će vidjeti u ponedjeljak navečer. Kako doznajemo, reklama će biti prikazana na tri najjače televizije i to u slijedećem razdoblju:

HTV 1 - 19.20 h (prije Dnevnika) i 20.05 (tijekom Latinice)

Nova TV -20.00 h (tijekom Naše male klinike) i 23.15 h (tijekom filma)

RTL - 21.15 h (tijekom CSI: New York)

Pročitajte više