Peugeot slavi 210 godina postojanja

Foto: Peugeot

PEUGEOT je postojao puno prije nego što je izumljen automobil.

Tvrtka Peugeot Frères Aînés je osnovana 26. rujna 1810. novčanim prilogom upisanim u registar koji je još uvijek vidljiv u arhivi Terre-Blanche (Doubs). Prije više od dva stoljeća obitelj Peugeot je bila prisutna u modnoj revoluciji iz 19. stoljeća - čeličnim okovima za krinoline - i nakon toga u mobilnosti biciklima i automobilima. Marku su oblikovali inženjeri, kreativci i dizajneri koji kroz dva stoljeća pomiču granice mobilnosti, a pritom donose brojne inovacije i dizajnerske vrijednosti. 

Za ovu proslavu kreiran je logo posvećen 210. rođendanu marke koju će do kraja godine obilježiti nekoliko ključnih događaja. Lav, ambasador marke, prikazan je bočno i naglašen je strelicom. To se odnosi na najstariji postojeći Peugeot logotip (registriran 1858) koji simbolizira tri kvalitete Peugeot pile proizvedene na samim počecima marke: fleksibilnost, otpornost zuba i brzina rezanja. Strelica simbolizira brzinu, a natpis "210 godina" odnosi se na povijest marke, ali i na budućih 210 godina. Crne i bijele boje naglašavaju umjerenost i štedljivost, lajtmotiv marke Peugeot. Krug oko lava potvrđuje logo kao amblem. 

Prigodno će objave na društvenim mrežama tijekom rujna i listopada  donositi informacije o povijesti, sadašnjosti (PHEV vozila) i budućnosti marke Peugeot (konceptna vozila). Promotivne kampanje do kraja godine imat će slogan "2.1.0. Let’s Go" i isticat će specifičan logotip marke povodom obljetnice. Svjetsku kampanju na društvenim mrežama, Instagramu, Facebooku i LinkedInu obilježit će sadržajem označenim hashtagom #210YEARSWITHPEUGEOT.

U Hrvatskoj će biti izložen novi e-2008 u City Centar One West do 10. listopada, kada će ga zamijeniti e-208, dok će izložba Peugeot i novi Peugeot 208 GT Line biti postavljeni od 16. do 26. rujna. Posjetitelji mogu sudjelovati i u nagradnom natječaju Vikend u Peugeotu.

Specifičan film o povijesti marke bit će prikazan na društvenim mrežama 26. rujna, a tijekom rujna, javnost će imati mogućnost odabira najupečatljivijeg Peugeota u posljednja dva stoljeća.  Po završetku natjecanja, Peugeot će predstaviti jedno iznenađenje povodom 210. godina postojanja marke. 

 

Posjetitelji će moći tijekom rujna i listopada posjetiti Musée de l’Aventure Peugeot u Sochaux-u po simboličnoj cijeni od 1€. Muzej Aventure Peugeot jedno je od najpoznatijih mjesta u istočnoj Francuskoj koji svjedoči o dva stoljeća dugoj industrijskoj sagi marke. Smješten u Sochauxu, svjedoči o proizvodnji od 1810. do današnjih dana. 

Od 2. do 4. listopada u okolici Sochauxa održat će se International Aventure Peugeot Meeting (IAPM). Ovaj događaj je rezerviran za članove Aventure Peugeot, okupit će tijekom tri dana 130 ekipa na reliju od 300 km– od modela  201 do RCZ-a. 

Pročitajte više