POČELO JE Prva Karma Revero krenula put prodajnih salona

ZOVU ju najljućim Teslinim rivalom, ali i automobilom pred kojim će uzmaknuti konvencionalni aduti najjačih svjetskih igrača. 
 
Barem u Americi gdje se individualnost cijeni, a svaka inovacija nagrađuje. Doduše, kod Karme u vizualnom smislu i nema puno novoga. To je jednostavno klon Fiskerove Karme ugasle pred pet godina, ali sada sa iole ozbiljnijim pogonom. 
 
 
Karma Revero je plug-in hibrid opremljen Li-Ion baterijama kapaciteta 21,4 kWh koje energijom snabdijevaju dva elektromotora. Njihov maksimum je 408 KS i 1.330 Nm, što automobilu sa stražnjim pogonom omogućava da uhvati 96 km/h u 5,4 sekundi, ali i postigne limitiranih 200 km/h. Električni doseg je 80 km, a ukupni oko 480 km. Da, automobil ima GM turbo motor od 260 KS koji u generatorskom modu osigurava veći doseg. 
 
Ono po čemu je Karama odjeknula u medijima je krov sa solarnim panelima. Da, ti paneli daju doista električnu energiju za pokretanje vozila, što je prvi slučaj ovakve primjene u autoindustriji. I vjerojatno zadnji, jer maksimum koji paneli daju za idealno sunčanog dana Karma potroši nakon najviše 2,5 km. 
 

 
Prvi primjerak obilježio je tzv. Delivers Day i ukcao se u kamiom. Na put do prodajnog salona ispratilo ga je svih 800 djelatnika kompanije s vjerom kako je Karma sada stekla status pravog proizvođača pred kojim su još mnoga uzbuđenja. 
 
Poznata je i cijena. Karma Revero u Americi stoji 130.000 USD. Trenutni godišnji kapacitet pogona u Kaliforniji je oko 3.000 primjeraka. 
 

Pročitajte više