Oni nude Taroko, Tempus i Tukan. Mi predlažemo Tutlek, Tovar i Taban

Foto: Volkswagen

VOLKSWAGENOV portfelj modela zapravo je ogroman. VW trgovci imaju male i kompaktne i glomazne proizvode, pogoni ih struja ili razne vrste goriva, postoje u gotovo svim veličinama i cjenovnim razredima.

Ali to ne isključuje mogućnost VW odjela za strategiju da smisli potpuno nove modele. A ti modeli trebaju nazive koje proizvođači mogu registrirati i zaštititi kao zaštićene znakove.

Važno da je na T

Ako je vjerovati VW-ovim posljednjim unosima u Njemačkom uredu za patente i žigove, to sugerira da se planira dodatak SUV obitelji. U VW-u njihova imena tradicionalno počinju s T – pogledajte T-Cross, Taigo, T-Roc, Tiguan ili Touareg. Stoga, VW si je donekle zakomplicirao situaciju, jer bi - radi dosljednosti - i sljedeći model morao biti na T.

Tvrtka je do sada zaštitila cijeli niz takvih novih naziva modela: Therion, Tamis, Taira, Tyber, Tivas, Tukan, Tera, Teriam, Therion, Thron i Tempus. Taroko čak ima dvije verzije, zavisno ima li jedno ili dva slova "k". Očito se VW jako želi osigurati da ne dođe do zabune u slučaju incidenta.

Dakle, hoće li uskoro biti VW Teriam kojemu ćete se diviti u salonu? Trenutno se na ovo pitanje može odgovoriti samo s jasnim "moguće". 

Svaka opcija je moguća

Jer ono što se mora napomenuti kada je riječ o imenima automobila: samo rijetki dospiju na poklopac prtljažnika pravog modela. Poneko ime može biti dobro za model koji je dodijeljen samo određenom tržištu. Primjerice, model rezerviran za Aziju, nazvan po Nacionalnom parku Taroko u Tajvanu?

Gotovo da nema ograničenja u maštanju. Evo, možemo i mi dati poneki prijedlog: Tutlek, Tovar, Taban, Tupko, Tito… Samo je nebo granica.

Ponekad proizvođači samo žele spriječiti konkurenciju da prisvoji odgovarajuće ime. Rana rezervacija jeftinija je od skupe kupnje imena koje je već rezervirano ili – još gore – preimenovanja postojećeg modela.

Iako, potonje zauzvrat također može generirati pozitivne učinke. Svojevremeno je Porsche morao preimenovati 901 u 911 jer je Peugeot inzistirao na svom pravu da koristi nulu u sredini. Bi li 911 imao istu 61-godišnju karijeru kao "devet-nula-jedan"? Teško je to zamisliti…

 

Pročitajte više