Porsche otkrio koliko problema ima s kopijama

Foto: Porsche

AKO u centru Porscheovog loga vidite obrise ovce, znat ćete da se radi o kopiji.

Ovo je tek jedan od detalja s kojima se susreću Porscheovi lovci na kopije. Njih ima posvuda, a najviše ih se nudi online putem eBaya, Alibabe i Amazona. I nudi se sve, od običnih lifestyle dodataka do naplataka i dijelova mehanike. Lažnjake je ponekad lako uhvatiti, baš kao u primjeru u kojem je logo Porschea stravično loše kopiran.

U Porscheu znaju kako većina kopija dolazi iz ruralnih dijelova Kine. Samo u prošloj godini tri Porscheova agenta omogućila su zapljenu oko 200.000 artikala, među kojima je bilo 33.000 dijelova automobila. Procjenjuje se kako je njihova vrijednost na tržištu oko 60 milijuna eura. Oko 80% dijelova dolazi iz Kine, a značajan je udio i onih koji kvalitetom ne odudaraju od originalnih dijelova. U svakom slučaju, ako je logo loše izveden ili je cijena niska, bježite od takvog proizvoda, savjetuje Porsche.

Pročitajte više