Predstavljeno pet noviteta i novi modeli automobila

Ovi dani prošli su u znaku Hyundaija. Ovaj južnokorejski brand na sinoć organiziranom eventu otkrio je pet noviteta. Uz najavljene redizajne modela i30 i i40, te dotjeranu inačicu njegova WRC automobila Hyundai je jučer otkrio i novi i20 Coupe, te i30 Turbo sa 186 KS…

Špekulacije o onome što će biti otkriveno na Hyundaijevom Momentum Showu gotovo su pogodile u sridu. Hyundai je ondje dosita predstavio drugačiji i20 i obnovljene i30 i i40 primjerke, ali i još malo više. Umjesto i20 N primjerka ondje je otkriven novi i20 Coupe, a ekstra uzbuđenje donio je i sposobniji i30 Turbo.

Nedavno predstavljeni i20 druge generacije dobio je i svoju trovratnu izvedenicu. Novi i20 kupe prvi je Hyundai s tri vrata u B segmentu. Manjak vrata ovom novitetu donosi dinamičniji izgled i 25 mm niži krov, dok mu dašak sportskog izgleda donosi krovni spojler koji hatchback nema. Osim što je dobio niži krov i ostao bez para vrata i20 Coupe dobio je i drugačiji prednji kraj koji donosi veću prednju masku i drugačiji prednji branik. 

Unatoč nižem krovu komfor u putničkoj kabini ostao je isti, dok je prtljažnik narastao na 336 litara. Kakva bi to preobrazba bila kada ovdje ne bi bili i novi 17-colni naplatci, a Hyundai 120 Coupe dobio je i novi narančasti lak.

Promjena ispod poklopca motora na žalost nema pa novi kupe pokreće ista paleta pogonskih strojeva dobro nam poznata iz hatchbacka. Tu si 1.25-litreni benzinac s 84 KS i 122 Nm okretnog momenta, 1.4-litreni benzinac sa 100 KS i 134 Nm okretnog momenta, te 1.1-litreni dizelaš sa 75 KS i 180 Nm okretnog momenta i veći i snažniji 1.4-litreni dizelski motor koji Hyundaiju i20 Coupe donosi 90 KS i 240 Nm okretnog momenta. Svi motori osim 1.25-litrenog benzinca upareni su sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok najmanji benzinac ide uz pet-stupanjski ručni mjenjač, onaj snažniji može biti uparen i s četiri-stupanjskim automatikom.



Pročitajte više