Rekordna prodaja GM Europe u prvom kvartalu 2007.

U PRVOM kvartalu 2007. General Motors (GM) u Europi prodao je rekordnih 553.621 vozila što je povećanje za 30.354 u odnosu na prvi kvartal 2006.

Tržišni udjel kompanije rekordan je u zadnjih deset godina, iznosi 9,8 posto što je povećanje za 0,4 posto u odnosu na prethodni prvi kvartal.
 
"Izvrsni prodajni rezultati pokazuju kako naša multi-brand strategija počinje djelovati, posebno u Istočnoj i Centralnoj Europi. Uz prodajne rezultate bilježimo i profitabilnost", izjavio je Jonathan Browning, potpredsjednik za prodaju, marketing i postprodaju GM-a u Europi. 

U istom periodu u prodaji europskog dijela GM-a, Opel/Vauxhall sudjeluje sa 78 posto odnosno 428.787 vozila, što je najbolji prodajni rezultat od 2001. Tržišni udjel je stabilan i iznosi 7,6 posto. Izuzetno dobri rezultati zabilježeni su u Rusiji i Velikoj Britaniji.

Novi modeli, poput nedavno promovirane Corse i Astre, nalaze se visoko u društvu europskih bestselera. Povećanje prodaje Corse je 57 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine. Meriva je vodeći model u malim jednovolumenima dok Zafira/Meriva vode u ukupnom segmentu jednovolumena.

Chevrolet je nastavio prodajni juriš u Europi postigavši rekordni prvi kvartal. Prodano je ukupno 100.526 vozila što je povećanje za 25.076 u odnosu na prvi kvartal prošle godine. Tržišni udjel također je porastao za 0,4 posto, i sada je ukupno 1,8 posto, što predstavlja još jedan rekord za brand.

Uspjeh nove Captive i upravo započeta prodaja novih dizelskih varijanti Epice i Lacettija usmjerava još veći broj kupaca prema Chevroletu”, rekao je Browning.

Saab je prodao 22.169 vozila u Europi, s tržišnim udjelom od 0,4 posto, dok Cadillac, Hummer i Corvette bilježe 1.699 vozila, 7 posto više nego u prvom kvartalu 2006.

GM-ovi brandovi u Rusiji nastavili su sa snažnim prodajnim rastom za 128 posto (46.546 vozila) u prvom kvartalu 2007, značajno nadmašivši rast tržišta od 26 posto. Tržišni udjel od 9,5 posto koji je veći za 4,3 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine pokazuje uspjeh GM-ove agresivne strategije u Istočnoj Europi.

Pročitajte više