Renault-Nissan prošle godine prodao 6,1 milijun vozila

NA svjetskom tržištu koje je u padu za 4,5 %, Renault Nissan, uključujući po prvi puta prodaju marke AvtoVaz Lada, postigao je udio od 9,8 %* u 2009. godini. 

Renault je prodao 2.309.188, a Nissan 3.358.413 vozila. Lada bilježi prodaju od 417.457 vozila.  Svjetska prodaja Renaulta je u padu za 3,1 %, a prodaja Nissana za  9,4 %.

Renault

Usprkos smanjenju prodaje udio na tržištu Grupe Renault se povećao na 3,7 %.  Na 15 glavnih tržišta Grupe, 11 je zabilježilo porast tržišnog udjela.

U Zapadnoj Europi Renault je ponovno zauzelo treće mjesto, zahvaljujući prvenstveno uspjehu obitelji Mégane i Twingo.  U Francuskoj, prodaja grupe Renault se povećala za 7,3 % dosežući 701.998 vozila. Time isti ostaje najprodavanija marka u Francuskoj, s tržišnim udjelom od 23,5 % (osobna+gospodarska vozila), dok je u 2009. Dacia postala jedna od deset najprodavanijih marki na ovom tržištu s tržišnim udjelom od  2,5%.

Renault Samsung Motors je povećao svoj tržišni udio na 9,3 %, a prodaju za 31 %, čineći Južnu Koreju trećim najvećim tržištem Grupe sa 133.630 prodanih vozila.

Recimo i kako količina prodaje izvan Europe iznosi 34% ukupne prodaje.

Nissan

NISSAN je završio godinu bilježeći ukupnu prodaju od 3.358.413 vozila, odnosno pad od 9,4 % u odnosu na prethodnu godinu. Ukupni tržišni udio Nissana iznosio je  5,4%.

U Sjedinjenim Američkim Državama, prodaja Nissana i Infinitija bilježi ukupno 770.103 vozila, što predstavlja rekordni tržišni udio od 7,4 %. U 2009. Rogue je postigao rekord od 77.222 prodanih vozila, povećanje od 5,7 % u odnosu na 2008. Prodaja vozila Maxima i sportskog vozila 370Z se povećala za 13,3 % i 26,9 % u odnosu na 2008. godinu.

U Kini, sada drugom velikom svjetskom tržištu Nissana, prodaja osobnih vozila tvrtke se povećala za 38,7 % te dosegnula 755.518 jedinica. Perjanica marke, model Teana koji je izbio na čelo najprodavanijih vozila zabilježio je osjetni porast potražnje od 149,2 %, koja je dosegla 108.504 vozila. Model Sylphy je također zabilježio veliki porast (81,4 %) na 96.174 vozila.

U Japanu, Nissan je prodao 599.396 vozila, što predstavlja pad od 11,6 % u odnosu na 2008. Monovolumen Serena je zadržao, treću godinu zaredom, poziciju najprodavanijeg vozila, s 78.836 prodanih vozila.

U Europi, Nissan je prodao 498.027 vozila, što predstavlja pad od  17,2 % u odnosu na 2008. Crossover Qashqai je ostao najpopularniji Nissanov model u Europi s 202.823 prodana primjerka. Ujedinjeno Kraljevstvo je bilo glavno tržište Nissana, i to s 84.441 prodana vozila. U Njemačkoj se prodaja povećala za 32 % na 64.092 vozila.

Na ostalim tržištima, prodaja je iznosila 498.863 jedinice, što predstavlja smanjenje od 21,5 %.

Pročitajte više