Retro-hipik na steroidima. Novi ID.Buzz brz je kao munja

Foto: Volkswagen

VOLKSWAGEN je otkrio svoj novi ID.Buzz GTX s dvostrukim motorom, a dodao je i model s pogonom na sve kotače na samom vrhu ponude funky transportera.

Budući da bi trebao stići u drugoj polovini 2024. u verzijama s kratkim i dugim međuosovinskim razmakom, novi Buzz GTX bit će još skuplji od postojeće verzije s jednim motorom, koja već stoji gotovo 65.000 eura.

Dvije verzije međuosovinskog razmaka

Verzije s kratkim (SWB) i dugim (LWB) međuosovinskim razmakom imaju vlastite kapacitete baterije. SWB dolazi s novom baterijom od 79kWh (neto), koja se nalazi u nedavno predstavljenim modelima ID.3 GTX i ID.7 GTX. To pokreće njegova dva motora koji proizvode najveću snagu od 335 KS.

Ravnoteža snage je jako usmjerena straga, s novim motorom od 282 KS koji proizvodi većinu izlazne snage, pojačan manje snažnom jedinicom od 107 KS naprijed. Zbroj obaju motora veći je od glavne brojke od 335 KS, ali to je onoliko koliko komponente baterije mogu izvući u bilo kojem trenutku.

Vuča do 1800 kg

VW je također povećao kapacitete punjenja GTX-a u usporedbi s ID-om s jednim motorom. Buzz modeli s mogućim brzim punjenjem do 185kW DC napunit će baterije od 10 do 80 posto za oko 25 minuta. S dodatnim pogonskim kotačima Volkswagen je povećao i kapacitet vuče na 1800 kg.

LWB modeli imaju iste električne motore, ali povećavaju veličinu baterije na 86 kWh (neto) i vršnu sposobnost punjenja na 200 kW, što odgovara 25-minutnom vremenu punjenja od 10 do 80 posto.

Opcija je stakleni krov

Kapacitet vuče također je neznatno manji u odnosu na SWB s vrijednošću od 1600 kg. Osim tehničkih razlika, LWB će biti dostupan i s trećim redom sjedala i ogromnim elektrokromatskim staklenim krovom.

Performanse za ova dva modela su na identičnih 6.5 sekundi do 100 km/h, što predstavlja ogromno poboljšanje od 3.8 sekundi u odnosu na standardni model od 200 KS.

Svi modeli VW ID.Buzz GTX imaju neke stilske izmjene s novim prednjim branikom i rasporedom svjetala za maglu. Tu je i opcija jedinstvene Candy Red završne obrade, koja je dostupna kao potpuna boja karoserije ili dvobojna opcija prekrivena metalik srebrnom bojom. Novi set kotača od 19 inča dio je standardne opreme, ali bit će dostupne i opcije od 21 inča za potpunu estetiku konceptnog automobila.

Iznutra je lagana i prijateljska paleta boja automobila s jednim motorom zamijenjena agresivnijom crnom i crvenom alternativom, sa zdepastijim sjedalima, crvenim rubovima i puno crne Dynamica tkanine na sjedalima i vratima.

Najnovije korisničko sučelje

VW je također bio zauzet ažuriranjem svoje tehnologije, s GTX-om koji predstavlja novi 12.9-inčni infotainment sustav, koji sadrži najnovije korisničko sučelje marke i osvijetljene klizače za temperaturu i glasnoću. Ovi novi elementi odgovarat će općem obnavljanju svih digitalnih sučelja, koja imaju brže vrijeme reakcije i generalno bolju pouzdanost.

Pretprodaja za ID.Buzz GTX trebala bi početi uskoro, ali model se neće naći u prodajnim salonima do kraja ove godine. Lokalne cijene tek trebaju biti potvrđene, ali očekujemo da Buzz GTX neće biti jeftin. Ove nove varijante lako bi mogle premašiti 70.000 eura.

Pročitajte više