Samo na benzin: Novi Cayenne GTS ima V8 i gotovo 500 konja

Foto: Porsche

STVOREN da bude najdinamičniji model u ponudi, GTS s benzinskim pogonom ima nehibridni V8 motor i obnovljenu šasiju izvedenu iz turbo modela.

39 KS više nego prije

Motor je isti, 4.0-litreni V8 s dvostrukim turbopunjačem, koji ćete pronaći u novom Cayenneu S, ali ovdje ima pojačanu snagu na 493 KS – 39 KS više nego prije. To je potpomognuto okretnim momentom od 440 Nm (više za 40 Nm) i dolazi povezano s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i aktivnim sustavom pogona na sve kotače.

Ali kao i kod prethodnih GTS modela, ovdje se ne radi o sirovoj brzini, već automobil nudi dinamičnije iskustvo vožnje. U tu svrhu Porsche je ugradio sustav zračnog ovjesa s jedinstvenim postavkama za GTS, koji je 10 mm niži od ostalih modela Cayenne u svojoj standardnoj postavci.

Također, preuzima sve hardverske promjene ugrađene u dotjerani Cayenne, uključujući novu kombinaciju PASM amortizera s dva ventila i dvokomornu zračnu oprugu, koja daje veće mogućnosti ovjesa u smislu podešavanja i odziva.

Dijelovi ovjesa s Turbo GT

Porsche je također ugradio neke od hardvera ovjesa prethodne generacije Cayennea Turbo GT na prednji kraj. Kaže da to povećava preciznost i osjećaj upravljanja, kao i sveukupno prianjanje prednjeg kraja.

Osim toga, Porscheov stražnji diferencijal s vektoriranjem okretnog momenta i sofisticirani sustavi upravljanja trakcijom su standardi, ali morat ćete dodatno platiti za PDCC sustav dinamičke kontrole šasije i njegove aktivne stabilizatore.

Svi GTS modeli imaju kombinaciju zatamnjenih stilskih elemenata Sport Design i kompleta 21-inčnih kotača. Standardni SUV stil karoserije ima četverostruke ispušne otvore s crnim vrhom, ali kupci Cayennea Coupe GTS-a bit će počašćeni kompletom centralno postavljenih jedinica.

Tamna tema interijera

Iznutra je tamna tema interijera naglašena šavovima u boji i slobodnom upotrebom Race-Texa ili Porscheove verzije Alcantare. Kao i kod svih Porscheovih modela, kupci mogu dodatno prilagoditi stvari stilskim i tehničkim opcijama.

I SUV i Coupe GTS modeli dostupni su za naručivanje sada, a prvi automobili stižu tijekom ljeta. Međutim, sve to neće biti jeftino, a bez standardnog Turbo modela, koji bi trebalo rezervirati, cijene su porasle te više neće biti nijednog modela jeftinijeg od 100 tisuća eura. 

Za kraj, još jedna zanimljivost - službeni fotosession za novi Cayenne GTS u potpunosti je rađen na hrvatskom Jadranu. 

Pročitajte više