Sljedeći Veyron s hibridnim pogonom

PREMA riječima Jensa Schulenburga jednog od vodećih Bugattijevih ljudi, rad na nasljedniku Veyrona je već započeo. Schulenburg nije htio otkriti previše, no iz njegovih se riječi daju izvući određeni zaključci.

Prije svega sljedeći bi Veyron trebao biti lakši i brži od sadašnjeg modela te bi trebao zadržati isto ime. Kao model koji će ponovno zasjesti na sami vrh ponude cjelokupne VW Grupe od njega možemo očekivati cijeli niz najnaprednijih tehničkih rješenja na gotovo svim poljima razvoja i izrade automobila.

Kada je riječ o masi očekuju se najmodernija konstrukcijska rješenja te ekstenzivna upotreba lakih materijala. Schulenburg primjerice spominje kotače u potpunosti izrađene od ugljičnih vlakana.

O hibridnom pogonu u VW-u svakako "ozbiljno razmišljaju", a novitet bi snagom, momentom i performansama trebao nadmašiti sadašnji model. Od novog Veyrona možemo očkivati snagu veću od 1.183 KS, okretni moment veći od 15.00 Nm te najveću brzinu veću od 431 km/h koliko razvija Super Sport izvedba.

Prije dolaska novog Veyrona na tržište Bugatti bi trebao lansirati limzinsku izvedbu sadašnjeg modela, odnosno produkcijsku verziju konceptnog Galibiera koja se očekuje 2014/15. Drugim riječima, novom se Veyronu možemo nadati tek iza 2016.

Nadamo se kako ćemo uskoro imati više informacija o ovom automobilu.

Pročitajte više