Jeste li znali? Peugeot nije najprodavanija marka u Stellantis grupi

Foto: Fiat

TALIJANSKI gigant kojeg su, nakon što se nije najbolje prilagodio najnovijim trendovima, mnogi pokopali upravo je očitao bukvicu najvećim imenima u autoindustriji.

Fiat, marka koja je, doduše ne drastično poput Lancie i Alfe Romeo, reducirala asortiman, i dalje ostvaruje zapaženu prodaju. Vjerovali ili ne, u konkurenciji imena koja čine Stellantis, a u koji ulaze i Citroen i Peugeot, upravo je Fiat najprodavanija marka. I ne samo to, Fiat ima i najprodavaniji električni model u gami. 

Nevjerojatno je to dostignuće za marku koja je, poput Mazde, bježala od elektrifikacije, a na prvom električnom modelu gubila silne novce. Sada se definitivno ima čime pohvaliti. Ne samo da je već tradicionalno najprodavanija marka u Italiji nego isti status ima i u Turskoj i Brazilu. 

Jezikom brojeva, Fiat je prošle godine isporučio 1.2 milijuna automobila, uključujući gospodarski Professional i sportski program Abarth. Primjera radi, Peugeot je isporučio 1.056.182 automobila. 

Više od 90 posto prodaje Fiat je ostvario u Europi i Južnoj Americi, a posebno je popularan u Brazilu, gdje je prodao čak 430.000 vozila i ostvario tržišni udio od 21.9 posto. U Turskoj drži odličnih 18.7 posto tržišta, a u Italiji 15.1 posto. 

Pritom se ne može pohvaliti pretjerano mladim voznim parkom. Tako u segmentu gradskih modela, gdje nastupa s modelima 500 i Panda, talijanski proizvođač u Europi drži 43.7 posto segmenta. 

Fiat ima samo jedan električni model, 500e, i taj je najprodavaniji električni model u Italiji, drugi najprodavaniji u Francuskoj i treći najprodavaniji u Njemačkoj. 

Pročitajte više