Stigao je novi kralj Nurburgringa

Renault je napokon otkrio tajanstveni #UNDER8 projekt. Radi se o novom Meganeu 275 Trophy Limited Edition kojim će francuski proizvođač pokušati vratiti titulu najbržeg vozila s prednjim pogonom na Nurburgringu. Titulu trenutno drži Seat Leon Cupra 280 koji je krug na Nordschlifeu prešao za 7 minuta i 58.4 sekunde. Renaultova jurilica bit će opasan konkurent sa svojim 2.0-litrenim, 4-cilindričnim turbo motorom koji razvija 275 KS i 360 Nm okretnog momenta.

###

Dodatna snaga motora postignuta je ugradnjom Akrapovićevog ispušnog sustava od titana koji je znatno lakši od standardne verzije, a i zvuči neusporedivo bolje. Automobil je u standardnom paketu opremljen Cup šasijom koja se može nadograditi Ohlins Road&Track prilagodljivim amortizerima s čeličnim oprugama preuzetim iz Megane N4 rally automobila. Renault nudi i opcionalne Michelin Pilot Sport Cup 2 gume dizajnirane posebno za ovaj model.

Vozilo je ukrašeno žutim Trophy znakovljem, a može se naručiti uz opcionalne 19-inčne Speedline Turini kotače u crnoj boji, dok su iznutra dostupna Recaro sjedala s presvlakama u kombinaciji Alcantare i kože s crvenim prošivima. Tu su još i aluminijska ručica mjenjača te kožom presvučeni upravljač i ručna kočnica.

Službeni podaci o prolaznom vremenu na Nurburgringu bit će objavljeni 16. lipnja, no model je navodno već uspio postići novi rekord s vremenom 7 minuta i 45 sekundi.

Pročitajte više