Stiže nam novi Audi A5 Sportback

 Foto: Audi

NEKOLIKO mjeseci nakon predstavljanja nove generacije vrlo uspješnog A5 Coupe iz Audija najavljuju i Sportback izvedbu. 
 
Logičan nastavak priče donosi novo izdanje dinamičnog modela estetski oslonjeno na coupe izvedbu. Nešto agresivniji izvana u odnosu na prethodnika, novi Sportback oslonjen na MLB platformu ima i veći razmak između osovina – sa 2.754 mm skočio je na 2.824 mm.
 
Rast dimenzija odrazio se i na bolju ponudu prostora, pa je tako kabina dulja 17 mm, a putnici u predjelu ramena na raspolaganju imaju dodatnih 11 mm prostora. Straga je u predjelu nogu plus od 24 mm, dok je kapacitet prtljažnika 480 litara. Na uređenje interijera, opremu i materijale ne treba trošiti riječi – sve je u skladu sa očekivanjima. 
 
Možda najzanimljivija novost je Stop&Go sustav nadovezan na adaptivni tempomat. Do brzina od 65 km/h automobil samostalno koči i ubrzava, uz povremeno preuzimanje brige o upravljanju na boljim cestama, što mnogi vide uvodom u sustave autonomnog upravljanja.
 
Ponuda motora ostala je identična coupeu. Start označava g-tron sposoban voziti i na prirodni plin, a njegov 2.0 TFSI daje 170 KS i 270 Nm. Dalje slijede dvije snažnije izvedbe, sa 190 KS i 320 Nm, te 252 KS i 370 Nm. Potonji u kombinaciji quattro pogona stiže do 100 km/h za 6 sekundi. Na mjestu top izvedbe je S5 pokretan 3.0 TFSI sa 354 KS i 500 Nm, a 100 km/h hvata u 4,7 sekundi. 
 
Donja granica ponude dizelaša je 190 KS i 400 Nm koliko daje 2.0 TDI. 100 km/h uhvati za 7,4 sekundi, maksimalac je 235 km/h, a potrošnja tek 4,2 l/100 km.Trolitreni V6 naftaš u slabijoj izvedbi daje 214 KS i 400 Nm, dok snažnija raspolaže sa 286 KS i čak 620 Nm. 
 
Ovisno o motorima dostupan je quattro pogon, a isto vrijedi i kad su u pitanju mjenjači, i to šest-stupanjski ručni, sedam stupanjski S-tronic sa dvije spojke i osam-stupanjska tiptronic automatika.
 
Novi Audi A5 Sportback starta cijenom od 62.500 eura na njemačkom tržištu. Na hrvatsko tržište stiže u proljeće iduće godine.
 

Pročitajte više