U Audiju su otkrili koliko će još kotači rasti

Foto: Audi

TIJEKOM ovog milenija naplaci na automobilima su značajno rasli, najčešće na štetu debljine profila gume. U Audiju znaju gdje je kraj.

Istina, veći kotači na automobilu izgledaju bolje, ili nas tako želi uvjeriti autoindustrija. A posljedice su jasne, gume promjera 13 i 14 inča koje su još početkom milenija bile zlatni standard su nestale. Isto vrijedi i za one promjera 15 inča, posebno u "jeftinoj" mjeri 195/50 koju su voljeli kvartovski tuneri. Popularizacijom SUV-ova kotači su dodatno narasli, a tržište je dobilo čitavu gamu novih dimenzija guma, dakako nemale cijene. 

Audijev glavni dizajner Marc Lichte kaže da je to to i da ne treba brinuti. Po njemu kotači više neće rasti, bar ne bitno. Zvuči utješujuće, ali onda spominje RS Q8 koji je po njemu stigao blizu limita. Međutim, tu govorimo od 23-inčnim kotačima s valjcima od guma. Bilo što veće od toga "nema smisla", kazao je Lichte za američki Motor Authority. Naime, u Audiju ne misle nuditi još veće SUV-ove, pa stoga neće biti ni većih kotača. 

Audi RS Q8 sa 600 KS ispod poklopca standardno dolazi s 22-inčnim kotačima, a opcijski se nude broj veći. Gume su mjera 295/40, najveće ikad ugrađene na jedan serijski Audi. 

Recimo i kako je GM-ov šef dizajna Michael Samcoe ranije izjavio kako će kotači i dalje rasti. Bar u Americi gdje se već govori o onima promjera 24 i 26 inča. O rastu popularnosti prerada s ekstremno velikim kotačima da i ne govorimo. 

Pročitajte više