Volkswagen ima novi logo, a promijenio je i spol

Foto: Volkswagen

VOLKSWAGENOVA transformacija ove godine doživljava veliko finale, a New Volkswagen donosi novosti na svim razinama, od same game pa do vizualnog identiteta.

Ono najuočljivije smo dočekali jutros kad je svijet obišla informacija kako je električni Volkswagen za mase ugledao svjetlo dana. Ali Volkswagen tu nije stao, nego je u Frankfurtu predstavio novi logo. Potpuno neočekivano, svojevrsni je to povratak u prošlost, gdje je osnovna ideja krajnje pojednostavljenje.

Tako je nakon 19 godina prepoznatljivi logo marke izgubio jednu dimenziju, dubinu, i postao dvodimenzionalan. Tek će oni upućeniji uočiti kako W u logu više ne dira krug u dnu. Pritom u Volkswagenu kažu kako su pojednostavljenjem loga omogućili ekstremnu fleksibilnost primjene, a prvi put ga u primjeni možemo vidjeti na električnom ID.3.

A ako se pitate što to znači u praksi, stvar je sljedeća. Volkswagen će u narednih pola godine morati na barem 10.000 lokacija zamijeniti logo, a radi se o više od 70.000 pozicija. Novost je i da će logo biti osvijetljen.

Volkswagen mijenja spol

U Volkswagenu tu ne staju pa kažu da uvode i zvučni logo, zvučnu podlogu koja će pratiti sve marketinške kampanje, ali i pojedine sustave u automobilu. Volkswagen će u budućnosti puno više pažnje posvećivati emocijama, stavljajući doživljaj automobila ispred perfekcionizma u smislu tehnoloških karakteristika. Čak će se promijeniti i sam način izrade službenih fotografija automobila, sada u realnom okruženju s kojim se budući vlasnik može poistovjetiti. 

A jedna od najuočljivijih promjena je promjena glasa. Da, nakon što smo desetljećima slušali muževan glas koji nam je posljednjih godina govorio "Das Auto" i potom samo "Volkswagen", sada na red dolazi žena. Ubuduće će koristiti isključivo ženski glas za promociju marke i proizvoda, kažu u Volkswagenu. "Na gotovo svim tržištima žena s toplim, ugodnim i uvjerljivim glasom će govoriti za Volkswagen", rečenica je kojom završava službeno priopćenje.

 

Pročitajte više