Volkswagen osvaja Kinu s čak 30 novih modela

Foto: Volkswagen, carnewschina

U VOLKSWAGENU su odlučili uložiti ogromne resurse u osvajanje kineskog tržišta, što uključuje brojne nove proizvode, pa čak i stvaranje nove podmarke. 

Volkswagen je svoju najavu potkrijepio teaser fotkom detalja novog ID.Unyxa (naslovna fotografija), koji će tijekom ove godine stići na kinesko tržište. Istina, u pitanju je tek klon Cupre Tavascan, ali i najava onog što će uslijediti. Nije to ni ID.Code, koncept rezerviran za kinesku publiku. 

Cupra kao predložak za novi Volkswagen

Njemačka marka otkrila je i svoje planove za Kinu. Ogromni su i uključuju lansiranje čak 30 novih modela do 2030. godine. U ponudu dolazi i nova podmarka ID.UX, rezervirana isključivo za električne modele. Pritom će se bazirati na domaćim resursima, a sve kako bi mogao lakše konkurirati cijenom tamošnjim proizvođačima, poput BYD-a. 

VW ID.Unyx je prvi model koji otvara ponudu nove podmarke, a u pitanju je automobil vezan na Cupru Tavascan. Model se distancira u detaljima i oznakama, a izmijenjena je i grafika svjetala. Međutim, sadržaj je isti. 

Pet električnih modela

U Volkswagenu najavljuju 16 novih modela u ID obitelji do 2030. godine, a među njima će biti pet električnih ID.UX modela. Pomalo čudna odluka je da prvi ID.UX model, ID.Unyx, dolazi ove godine, ali podmarka će biti predstavljena tek 2027. godine. 

A kad je u pitanju ta podmarka, treba očekivati lifestyle pristup i progresivan dizajn, a koji najavljuje ID.Code koncept prikazan u pekinškom salonu automobila. Cilja na mlađu klijentelu, za razliku od konzervativnijih izvedbi opremljenih klasičnim motorima s unutrašnjim izgaranjem. Takvih će biti 12, čemu valja pridodati još 6 hibrida, uključujući plug-in hibride s dosegom većim od 100 km. 

Recimo i kako će Volkswagen u svojim kineskim razvojnim kapacitetima konstruirati zasebnu platformu za električna vozila, namijenjenu isključivo modelima za kinesko tržište. Također, VW će s kineskim partnerima intenzivirati razvoj i proizvodnju baterija u kineskim pogonima. 

Pročitajte više