Volkswagen proglašen najkreativnijom markom

VOLKSWAGEN je po prvi put proglašen najkreativnijom markom u Njemačkoj. Stručni časopis Horizont objavio je rezultate natjecanja iz kojeg je marka Volkswagen izašla kao nadmoćni pobjednik.

Volkswagen koncern sa svojim markama Volkswagen osobna vozila i Audi nakon četvrtog mjesta u godini 2003. sada zauzima prvo mjesto.

Marka Volkswagen osvojila je 512 bodova, a drugoplasirani, također proizvođač automobila, ostvario je 447 bodova. "Ovo odlikovanje predstavlja veliku čast za nas i veliki je korak za emocionalni doživljaj marke Volkswagen", rekao je Jörn Hinrichs, voditelj marketinga marke Volkswagen.

"Nakon što smo na međunarodnom rangiranju, u "Gunn-Reportu", već godinama na prvom mjestu, lijepo je i na našem domaćem tržištu ostvariti tako dobar rezultat. Za nas je veliki izazov obraniti ovo mjesto, dodao je Lutz Kothe, voditelj odjela Marketing-komunikacije.

Kreativno rangiranje časopisa Horizont zasniva se na najvažnijim domaćim i međunarodnim natjecateljskim kategorijama. Sastoji se od rezultata u najvažnijim komunikacijskim disciplinama kao što su TV i print reklame, direktni marketing, dizajn i multimedijske discipline. Rangiranje određene marke na natjecanjima ocjenjuju se ovisno o značaju pojedine discipline, a potom se zbrajaju ukupni rezultati. Volkswagen je prema tome osvojio ukupno 46 nagrada.

Zajedno s sestrinskom firmom Audi, koja je osvojila 220 bodova, Volkswagen koncern zauzima sa 732 bodova i ukupno 62 nagrade nadmoćno prvo mjesto. Prije samo godinu dana Volkswagen je bio tek na 4. mjestu.

Pročitajte više