VW-ov niskobudžetni brend kreće 2017. u Kini

Kako ste već mogli čitati i na autoclick.hr, već neko vrijeme kruže glasine kako se Volkswagen priprema lansirati niskobudžetni brend u bliskoj budućnosti, a čini se kako je ovih dana stigla i službena potvrda da će se jeftini modeli novog brenda početi prodavati 2017. godine na kineskom tržištu.

###

Njemački je proizvođač skovao plan o niskobudžetnom brendu još otkako je početkom 90-ih godina prošlog stoljeća kupio Škodu, no s vremenom se strategija promijenila i Škoda je postala luksuzniji brend no što je to bio prije 20-ak godina. Španjolski je Seat također bio jedan od kandidata u VW grupi, no današnji Seati svojom se cijenom ne razlikuju znatno od VW-ovih modela.

Novi brend bit će usmjeren na kupce koji prvi put kupuju svoje vozilo, a pojavit će se u početku samo na kineskom tržištu. Brend još nije dobio svoje ime, no poznato je kako će njegovi modeli imati početnu cijenu manju od 7000 eura.

Pročitajte više