Američki Eurosong ispao potpuni promašaj, u dva mjeseca izgubio polovicu gledatelja

Foto: Press

POZNATI voditelji, velika producentska imena i receptura preuzeta od Eurovizije nisu bili dovoljni da američku publiku zainteresiraju za američku verziju omiljenog europskog glazbenog natjecanja.

U usporedbi s tri milijuna gledatelja na početku u ožujku, gledanost američke verzije Eurovizije na NBC-ju prepolovila se do kraja travnja. Istovremeno, ABC-jeva konkurentska emisija Američki idol imala je četiri puta više gledatelja, njih 5.6 milijuna.

Uoči velikog finala 9. svibnja Amerovizija postepeno gubi sve više obožavatelja, prema podacima tvrtke za istraživanje tržišta Nielsen objavljenima na web stranici TV Series Finale.

Na početku bilo je 2.9 milijuna gledatelja, potom 1.9 milijuna u idućem tjednu te samo 1.6 u trećem tjednu. U četvrtom i petom eliminacijskom krugu u program se uključilo 1.4 milijuna ljudi. Sličan broj je gledao prvo polufinale krajem prošlog mjeseca. 

56 pjesama iz 50 saveznih država

Među obožavateljima Eurovizije, koja se u Europi emitira od 1956., otpočetka je bilo sumnje u to da će se europski TV spektakl primiti u Americi. U nizu pjesama pogodnih za puštanje na radiju prevladavao je pop i country melos te su imale znatno manju regionalnu obojenost nego pjesme Eurovizije.

Voditelji natjecanja su reper Snoop Dogg i pjevačica Kelly Clarkson. Od istaknutijih natjecatelja pojavili su se pop pjevači Michael Bolton, Macy Gray i Jewel. Ukupno 56 pjesama prijavljeno je iz 50 sjedinjenih država, Kolumbijskog distrikta i pet teritorija - Američke Samoe, Guama, Sjevernih Marijanskih otoka, Portorika i Američkih Djevičanskih Otoka.

NBC je učinio sve kako bi omogućio nesmetano emitiranje novoga glazbenog natjecanja te je oslobodio najbolji termin na 8 tjedana, do 9. svibnja - ponedjeljka prije polufinala Eurovizije. Osim toga, na showu radi međunarodni tim producenata zaslužnih za više od 20 izdanja originalne Eurovizije.

Pročitajte više