"Prljava muška fantazija" s užasnom ocjenom na IMDb-ju: Pogledali smo The Idol

Foto: Press

Oko The Idola, čiji sadržaj službeno nije primjeren za mlađe od 18 godina, unazad godinu dana bildala se atmosfera iščekivanja. Prije svega, promoviran je kao novi projekt Sama Levinsona (Euphoria), a potom i izlet u glumačke vode megapopularnog glazbenika Abela Tesfayea, poznatijeg kao The Weekenda, i njegove partnerice Lily-Rose Depp, za čiji je proboj u Hollywoodu najzaslužniji njezin pedigre. 

Naime, ona je kći Johnnyja Deppa i francuske pjevačice, glumice i modne ikone Vanesse Paradis i jako sliči svojoj majci u njenim najboljim danima. Slatko lice lutkice, koje zove na grijeh, predstavlja ono što je svojevremeno bila Britney Spears, lutka na koncu okrutnih glazbenih menadžera u surovom svijetu zabavljačke industrije, koja ne preza ni pred čim. 

Kokain, sise i guzice nude se na pladnju, a grami vas dijele od ludila. Sve to bi se moglo podvesti pod ono što je rekla Marylin Monroe. To je svijet u kojem će vam dati stotine tisuća dolara za poljubac, a 50 centi za dušu. 

 

Odmah na početku prve epizode uvodi nas se u raskošnu vilu gdje svjetski poznata pop pjevačica Jocelyne (Depp) odrađuje fotoseansu, a potom uvježbava dance točku za nastup. Okružena je članovima svog tima (nešto kao Entourage) koji joj govore sve što ona želi čuti, osim da su upravo vidjeli fotografiju njenog lica zasutog spermom. Tu su i novinar Vanity Faira i razni bizarni tipovi koji se brinu za njene odnose s javnošću. 

Nakon što je doživjela živčani slom, posljedično joj je propala planirana turneja, pa je Jocelyn sada odlučnija no ikad postati najpopularnija pop izvođačica. Na tom putu se udružuje s Tedrosom (The Weekend), glazbenim guruom i vođom kulta koji ima kosu svezanu u štakorski repić (a nikad ju nitko nije ševio a da je nosio štakorski repić). 

"I’m a motherfuckin’ starboy" 

Tedros tvrdi da se na osnovu vokalne izvedbe neke pjevačice može zaključiti kakva je u seksu. Za vrijeme opskurne erotske seanse u studiju Tedros nabija platnenu vreću Jocelyn na glavu i počinje je gušiti (nešto slično vidjeli smo u njegovom spotu za pjesmu Starboy).

Kada joj postane nepodnošljivo, olakšava joj disanje rezanjem platna u predjelu usne šupljine. Tada joj, držeći nož u predjelu grkljana, kaže da je spremna pjevati. Tedros je predator koji za razliku od cijele glazbene industrije ne mrzi svoj posao i razmeće se poznavanjem psihologije, a samo vas takav svodnik može uvući u kult.

Jocelyn vrlo brzo upada u stanje hipnoze zahvaljujući Tedrosovim sugestivnim rečenicama: "Ti jebeni američki san" i "Postat ćeš uvjerljiva pjevačica samo ako pronikneš u svoju seksualnost".

U povišenom raspoloženju euforije Jocelyn počinje razvijati konflikt s menadžerskim timom (Hank Azaria, Jane Adams, Da’Vine Joy Randolph i Dan Levy), koji rješenje problema vidi jedino u tome da se Tedrosa likvidira. Oni rade sve što je potrebno da 14-godišnjakinje panično kupuju karte za Jocelynine koncerte, njima cilj opravdava svako sredstvo, uz ostale stereotipe koji nam pokazuju mračnu stranu industrije zabave. 

The Idol je serija koja može skandalizirati samo adolescente u osnovnoj školi jer nešto starije generacije su zasigurno već sve vidjele.

Da ne govorimo o onima koji su prije tridesetak godina protiv kontroverzi cijepljeni gledajući Madonnu kako simulira fellatio na boci u dokumentarcu In Bed with Madonna, a i Sharon Stone koja širi noge u Sirovim strastima. Na IMDb-ju The Idol ima poražavajućih 5.1, a neki se dobrano sprdaju sa serijom, baš kao i s poziranjem The Weekenda nakon njenog predstavljanja na Filmskom festivalu u Cannesu. 

Pored publike, i kritika je potopila Idola, nazivajući ga dosadnom muškom fantazijom, a neki su išli tako daleko da su seriju nazvali šetnjom ulicom Crvenih svjetiljki za vrijeme lockdowna. Ipak, radi se o 5 dosad najsmjelijih epizoda u produkciji HBO-a, pa ako baš nemate pametnijeg posla, ponovite lekciju o tome zašto naši idoli kvare mladež, žive brzo i umiru mladi. 

Pročitajte više