Magične pilule za mršavljenje Dr. Oza i nisu toliko magične

Foto: Screenshot YouTube

KADA je u pitanju proizvod s magičnom formulom za mršavljenje, u najmanju ruku treba biti skeptičan i ne vjerovati svemu što proizvođač tvrdi jer je takav proizvod uglavnom skup i u konačnici neučinkovit. Jedan od takvih proizvoda je i ekstrakt zrna zelene kave kojeg je na sav glas hvalio i reklamirao popularni doktor Mehmet Oz u svojem serijalu "The Dr. Oz show" i upravo se zbog istoga našao na saslušanju pred američkim senatom koji ga je prozvao zbog sudjelovanja u prodaji i reklamiranju proizvoda nedokazane učinkovitosti.

Naime Dr. Oz je u nekoliko navrata tijekom svojih emisija, emitiranih još 2012. godine, spominjao ekstrakt zrna zelene kave nazivajući ga čudotvornim suplementom za mršavljenje koji će brzo otopiti masne naslage svima koji žele izgubiti kilograme. Nedugo zatim prodaja samog proizvoda strahovito je porasla, a Dr. Oz je još nekoliko puta odradio svoj dio posla spominjajući
ekstrakt zelene kave kao najbolje riješenje za mršavljenje. Budući da se marketing proizvoda odrađivao na neutemeljenim dokazima i lošim studijama koje nisu dokazale djelotvornost samog proizvoda, američka federalna trgovinska komisija pokrenula je tužbu protiv proizvođača radi lažnog oglašavanja, a Dr. Oz se također našao među optuženima za obmanu javnosti. Nije to jedini proizvod kojeg je Dr. Oz glorificirao tijekom svojih emisija a da se danas suočava sa optužbama za korištenje lažnog marketinga. Između ostalog, riječ je i o suplementima za mršavljenje na bazi ketona maline koji su se pokazali potpuno beskorisnima.

Jako je malo formula za mršavljenje za koje postoje pouzdani dokazi koji podupiru njihovo djelovanje, a i one koje djeluju neće topiti masne naslage dok je vaša prehrana neuravnotežena. Ne postoje magične pilule za mršavljenje, već samo neke supstance, kao primjerice kofein, koje mogu pomoći kod oksidacije masnih stanica i imati učinak na mršavljenje, ali jedino i isključivo ako su dio dobrog plana dijete i treninga.

Ljudi koji imaju problema s prekomjernom težinom najranjivija su skupina potrošača i industrija suplemenata cilja upravo na njih. Oni traže brzo i jednstavno rješenje, a proizvođači svoje proizvode predstavljaju upravo takvima, dok su oni zapravo jako daleko od toga.     

Pročitajte više